1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Kevin 29 jaar en kom uit Venlo. Loop sinds 2008 regelmatig wat wedstrijden (5 km tot aan de marathon). Fiets regelmatig korte afstanden ( 30/50 km) en zwem alleen op vakantie.

Na in 2014 een marathon gelopen te hebben op zoek naar een nieuwe uitdaging!
Dus afgelopen week in Maastricht naar de IronMan gaan kijken en helemaal enthousiast over de triathlon!
Dus in een opwelling maandag erna meteen ingeschreven voor IM Maastricht 2016!

Inmiddels aangemeld bij zwemvereniging en op zoek naar een degelijke racefiets!

Ik ben ook veel aan het lezen en informatie aan het verzamelen over de triathlon,
Dus als nieuweling in de sport kan ik alle tips en tricks gebruiken die jullie willen delen!

Groetjes van een ietwat overenthousiaste nieuweling!
(Iets met eerst denken dan pas doen???)

2

Re: Even voorstellen

Kevin welkom! Ik ben een groot voorstander van eerst doen en dan denken. Bovendien heb je nog een (klein) jaar tot aan Maastricht en woon je redelijk in de buurt, dus specifiek trainen in de heuvels moet geen probleem zijn. Blader eens door het forum heen, dan kom je genoeg beginnerstips tegen en als je specifieke vragen hebt dan kan je ze gewoon stellen uiteraard.

Succes met de voorbereiding!

3

Re: Even voorstellen

@Maca944

Bedankt voor je reactie!
Fijn om te horen dat er meer voorstanders zijn van eerst doen dan denken big_smile
Overkomt mij namelijk regelmatig.

Kan hier uren blijven lezen op het forum! Staan veel bruikbare tips op!

Zal de komende tijd wel hier en daar een vraag stellen!

4

Re: Even voorstellen

Ha kevin, ik deel de mening van Maarten. Dit jaar mijn eerste volbracht en het was de meest ellendige en de meest belonende sportieve ervaring die ik heb meegemaakt. Impuls is mooi, anders blijf je maar twijfelen en van uitstel komt afstel. Nu gewoon lekker gaan trainen!

5

Re: Even voorstellen

Lees ook Slowtwitch forum http://forum.slowtwitch.com/gforum.cgi?forum=1; weliswaar engels maar veel info.

6 Laatst bewerkt door Kevin1986 (10-08-15 20:58:45)

Re: Even voorstellen

Bedankt voor jullie reacties!

@thomass ik heb je verslag gelezen van je eerste IronMan, respect! Kan alleen maar dromen van zo'n tijd! Begin steeds meer te geloven dat ik de goede keuze gemaakt heb om triathlon te gaan doen!

@Livio bedankt voor de link daar ben ik weer even zoet mee!

7

Re: Even voorstellen

Welkom!
Ik moet zowiezo niet denken aan een hele laat staan in een jaar. tongue . aan de andere kant die marathon heb je al in de  pocket. In een jaar kan je best leren zwemmen en fietsen kost alleen veel tijd.

Dus als je veel tijd hebt ....Ik denk dat het je gaat lukken...

Maarten

8

Re: Even voorstellen

@gadget
Bedankt voor het geloof dat het gaat lukken lol
ik heb gelukkig nu nog tijd zat! dus dat komt goed