1

Onderwerp: voorstellen

Na een paar dagen beetje door het forum te hebben gespit ook maar een account aangemaakt.

Ik ben Bob, 34 jaar en woonachtig in Nijmegen. Heb mijn eerste triathlon (1/8) gedaan in 2013 en dat was zo goed bevallen dat er meer volgde dat jaar. Helaas in 2014 alleen een duathlon (Alpe D'Huez) maar de draad weer opgepakt in 2015. Vroeger, en dan bedoel ik echt heel lang geleden aan wedstrijdzwemmen gedaan en de laatste 15 jaar op de MTB (5x Duchenne Heroes gereden en dat zal dit jaar de laatste keer zijn) doorgebracht doormiddel van marathons rijden en afgelopen jaar het NK 24uurs solo
Voor de duurtrainingen 3 jaar terug een racefiets gekocht en sindsdien zijn daar stiekem toch flink wat km's op gemaakt. MTB is een beetje spelen geworden.
In 2014 bij de Alpe D'Huez ook de triathlon gezien en de Lange afstand als doel voor 2015 genomen, en het was fantastisch! Daar kom ik in 2016 weer terug. Wat nog zeer hoog op de bucketlist staat is een Ironman....en wellicht gaat dat wel in 2016 gebeuren  wink

2

Re: voorstellen

Flux, dan ook officieel welkom!

3

Re: voorstellen

Welkom hier!
Een zwemverleden werkt altijd in je voordeel...
Mooi doel voor 2016 ook, alvast succes met je voorbereidingen!