26

Re: Den Halven van Damme

Proficiat Dennis. Een lichaam zit raar in mekaar :-)
Knap dat je hebt volgehouden !

27

Re: Den Halven van Damme

willebab schreef:

Proficiat Dennis. Een lichaam zit raar in mekaar :-)
Knap dat je hebt volgehouden !

Thanks.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

28

Re: Den Halven van Damme

Mooi verhaal Dennis en gefeliciteerd met je knappe finish!

29

Re: Den Halven van Damme

Bij mij is het een off-day geworden.
Ik had het al koud voor de start en dat werd niet beter toen ik het water in mocht.
De 2km gezwommen in 40 minuten, maar bij het uitkomen een kramp in mijn (voet-onderbeen) zodat ik met moeite uit het water raakte.
Na enig "trekwerk" toch verder kunnen gaan in de wisselzone.
Verkleumd op de fiets gekropen en na 10km lek gereden.
Met verkleumde handen nieuwe band gestoken, maar door de adrenaline en koude heb ik de binnenkant van de buitenband niet gecontroleerd zodat ik 500m verder terug lek reed. Ik was klaar om mijn fiets in de vaart te gooien.
Einde wedstrijd en een lekkere 6km teruggewandeld.

Domper als laatste wedstrijd van het jaar.

30

Re: Den Halven van Damme

heel tevreden met mijn 4:57. Dankzij het verkorten van de loopronde :-)
Alweer een super wedstrijd en organisatie!
zw 36:31
f  2:44:43
l 1:32

iemand een idee hoe het is afgelopenmet de fietsers die betrokken waren in de valpartij op ongeveer 8 km voor het einde van het fietsen? Dat zag er niet zo goed uit.

31

Re: Den Halven van Damme

Maca944 schreef:

Mooi verhaal Dennis en gefeliciteerd met je knappe finish!

Thanks, volgend jaar Almere!!!!!! wel de halve hoor wink

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

32 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (21-09-15 11:59:54)

Re: Den Halven van Damme

MichielC schreef:

heel tevreden met mijn 4:57. Dankzij het verkorten van de loopronde :-)
Alweer een super wedstrijd en organisatie!
zw 36:31
f  2:44:43
l 1:32

iemand een idee hoe het is afgelopenmet de fietsers die betrokken waren in de valpartij op ongeveer 8 km voor het einde van het fietsen? Dat zag er niet zo goed uit.

Proficiat!

Niets geizen, wel van mijn vriendin gehoord dat er iemand onderuit was gegaan in de bocht voor de verzorgings zone, en dat er iemand met ziekenauto was afgevoerd (vermoedelijk tijdens het lopen)

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

33

Re: Den Halven van Damme

Nico0105 schreef:

Bij mij is het een off-day geworden.
Ik had het al koud voor de start en dat werd niet beter toen ik het water in mocht.
De 2km gezwommen in 40 minuten, maar bij het uitkomen een kramp in mijn (voet-onderbeen) zodat ik met moeite uit het water raakte.
Na enig "trekwerk" toch verder kunnen gaan in de wisselzone.
Verkleumd op de fiets gekropen en na 10km lek gereden.
Met verkleumde handen nieuwe band gestoken, maar door de adrenaline en koude heb ik de binnenkant van de buitenband niet gecontroleerd zodat ik 500m verder terug lek reed. Ik was klaar om mijn fiets in de vaart te gooien.
Einde wedstrijd en een lekkere 6km teruggewandeld.

Domper als laatste wedstrijd van het jaar.

Das spijtig, maar het water was inderdaad zeer koud en moet zeggen dat bij mij de kramp ook niet ver weg was bij het opspringen van de fiets. Nog nooit gehad, volgende keer loop ik gewoon op sport schoenen naar de start ipv 2km op teenslippertjes

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

34

Re: Den Halven van Damme

Of juist op blote voeten Dennis! Ik ben gisteren expres al op blote voeten door het natte gras gaan lopen Zodat ze konden wennen. In het water gaan staan zodra dit kon (dat moet uiteraard wel kunnen) tot mn enkels... even alvast die ergste kou verbijten en daarna was het voorbij.
Tijdens het zwemmen nergens last van gehad. Ik realiseer me dat het veel.korter was dan bij jullie, maar had nergens last van.

35

Re: Den Halven van Damme

Wel balen Nico...

Ik had trouwens op de fiets wel gevoelloze voeten, zo merkte ik de eerste 1500m van het hardlopen... ook irritant!

36

Re: Den Halven van Damme

Die halve van Damme valt eigenlijk veel te laat in het seizoen. Voor de duathleten is dat niet zo erg maar voor te zwemmen is die Damse vaart veel te koud. Ik vond het bij de zwintriatlon al naar de frisse kant.