1

Onderwerp: Hallo ik ben Robin

Hallo triathlon liefhebbers.

Ik ben Robin uit Wijk Bij Duurstede, 29 jaar oud.
Ik ben werkzaam als fitness instructeur.
Ik ben altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen, zo heb ik wat halve marathons, fietstochten, krachttraining, mud runs waarvan de zwaarste 42 km 300 obstakels.
Opzoek naar weer wat nieuws kwam ik bij triathlons terecht.
Zo heb afgelopen zomer een kwart gedaan {2u 30m} en nu ook ingeschreven voor de halve van Almere om vervolgens de hele te gaan doen.
Ook staat de hele marathon van Utrecht en de 30 km van Schoorl op mijn lijstje voor volgend jaar.

Inmiddels lid bij het kromme rijn zwembad in Utrecht waar ik 1 uur per week les krijg en 1 of 2 dagen ga baanzwemmen.
in alle 3 de onderdelen heb ik nog veel winst te behalen, maar vooral het zwemmen is lastig voor mij.

vorige maand ook mijn racefiets eruit gedaan voor een triathlon monster en afgelopen week aardig wat winter sport kleding aangeschaft, een een mooie wetsuit gekocht.

ik hoop hier veel te leren om mijn triathlon te perfectioneren.

groet robin

ps nl spelling is niet mijn sterkste punt big_smile

2

Re: Hallo ik ben Robin

Robin welkom!

Dat is een mooie fiets! Het fietsen en lopen moet wel goed komen als ik je sportieve verleden zie en zwemmen, tsja, dat ben ik ook nog aan het leren.

Je gaat dus in 2016 de halve van Almere doen en daarna de hele, begrijp ik dat goed?

Schoorl doe ik ook trouwens.

3

Re: Hallo ik ben Robin

klopt inderdaad, 2016 Almere al ingeschreven.

Mooie run Schoorl, ik liep mijn halve daar in 1 uur 39 min het weer was echt mega slecht ppfff was afzien daar.

4

Re: Hallo ik ben Robin

Hier maar even vragen : ik ben net nieuw en wil mij voorstellen. Als ik "Stel je voor" aanklik gebeurt er vervolgens niets. Wat doe ik fout????

5

Re: Hallo ik ben Robin

Kestrel2007 schreef:

Hier maar even vragen : ik ben net nieuw en wil mij voorstellen. Als ik "Stel je voor" aanklik gebeurt er vervolgens niets. Wat doe ik fout????

Kestrel welkom! Je kan bij 'Stel je voor' rechtsboven 'nieuw onderwerp' aanklikken en dan heb je je eigen voorstel thread.

6 Laatst bewerkt door Kestrel2007 (12-10-15 12:25:46)

Re: Hallo ik ben Robin

Maca944 schreef:
Kestrel2007 schreef:

Hier maar even vragen : ik ben net nieuw en wil mij voorstellen. Als ik "Stel je voor" aanklik gebeurt er vervolgens niets. Wat doe ik fout????

Kestrel welkom! Je kan bij 'Stel je voor' rechtsboven 'nieuw onderwerp' aanklikken en dan heb je je eigen voorstel thread.

I see. Ik dacht dat er dan een heel nieuw item kwam. Thanks.

7

Re: Hallo ik ben Robin

Welkom en mooie plannen

Succes