1

Onderwerp: Tips voor online winkels?

Wie heeft er tips voor online shops voor triatlon / loop / fiets spullen?

Sanden Sport (triathlon24.nl / triathlonaccesoires.nl ) vind ik echt één van de meest waardeloze bedrijven waar ik ooit wat gekocht heb dus daar kom ik niet meer.

Futurumshop ben ik qua service heel tevreden en begint meer alround assortiment te krijgen, maar is imo nog geen triatlonwinkel.
Iemand goede / slechte ervaringen met online winkels?

2

Re: Tips voor online winkels?

Wiggle.nl dan wel Wiggle.uk dan wel Wiggle.fr

SUPERRRR

(let vooral op de aanbiedingen van de gels (als je die gebruikt)........paar keer per jaar 2 dozen kopen 1 betalen)

3

Re: Tips voor online winkels?

petitmas schreef:

Wiggle.nl dan wel Wiggle.uk dan wel Wiggle.fr

SUPERRRR

(let vooral op de aanbiedingen van de gels (als je die gebruikt)........paar keer per jaar 2 dozen kopen 1 betalen)

Thanks, kende ik nog niet.

4

Re: Tips voor online winkels?

bike-discount.de

bike24.de

Wiggle is zoals gezegd goed

ChainReactionCycles kocht ik ook nog wel eens spullen

Op de online shop van Mantel Bikeparts kom ik ook nog wel geregeld terecht

Afhankelijk van wat je zoekt kun je op de site van Planet X Bikes ook nog wel eens leuke aanbiedingen vinden

5 Laatst bewerkt door petitmas (12-10-15 12:42:59)

Re: Tips voor online winkels?

Nog een derde in Duitsland Dorter : bike-components.de ......... zeeeer ruim gesorteerd

Planet vooral leuk voor goedkope shirtjes en polo's (Vlaanderen, Go One en Planet)

6

Re: Tips voor online winkels?

Bike Components is ook een fijne ja.

En voor cassette's en kettingen kun je ook op de webwinkel van Fiets Sportief terecht.

7

Re: Tips voor online winkels?

Ik heb ook al besteld bij Sanden en heb daar geen klachten over. Voeding komt meestal van wielervoeding.be en rest van triatlonshop.be verder hier en daar nog wat....

8

Re: Tips voor online winkels?

Heb idd goede ervaringen met Wiggle. Minder goede met Sanden.

Nog een paar om eens te snuffelen:
http://www.activinstinct.com/triathlon/
http://www.tri-run.com/
http://www.vanbon-sport.nl/  (gericht op wielersport maar vaak helmen in de aanbieding)
http://www.rosebikes.nl/
http://shop.edelrad.de/de/  (hier mijn Felt DA4 gekocht)

9

Re: Tips voor online winkels?

Mijn winkels zijn altijd (dit vanwege de laagste prijzen):
Bike24.com
bike-components.de
wiggle.nl
Rose.nl
mantel.com
proswimwear.co.uk
duursport.nl

Daarnaast verscheidene andere winkels waar ik af en toe koop (indien urgentie) maar die in de regel een stuk duurder zijn:
toch ook triathlonaccesoires.nl
futurumshop.nl
chainreactioncycles.com
planet-x.co.uk
tri-run.com
www.vanbon-sport.nl
hollandbikeshop.com/

#enjoylife

10

Re: Tips voor online winkels?

ronnyke schreef:

Ik heb ook al besteld bij Sanden en heb daar geen klachten over. Voeding komt meestal van wielervoeding.be en rest van triatlonshop.be verder hier en daar nog wat....

Ik heb daar in het verleden een simpel zwembril besteld maar het duurde vervolgens bijna een week voordat het opgestuurd werd. Mss zijn we wat verwend of stellen we teveel eisen. Maar ik verwachtte wat meer.

Ik ben in de winkel in Uden wel geslaagd voor een Tri-suit. Ik wilde graag een groot aantal passen, en dan is een bezoek aan een winkel wel handig. Ze hadden een groot assortiment beschikbaar.

11

Re: Tips voor online winkels?

Voor gelletjes en dergelijke gebruik ik meestal http://www.sportvoedingwebshop.nl/.

12

Re: Tips voor online winkels?

ronnyke schreef:

Ik heb ook al besteld bij Sanden en heb daar geen klachten over. Voeding komt meestal van wielervoeding.be en rest van triatlonshop.be verder hier en daar nog wat....

2 keer wat willen ruilen (1x kapot, 1 keer verkeerd besteld), 2 keer drama. Werken met tegoed ipv geld terug.
Misschien dat het recht toe rechtaan wel prima gaat, maar als het even moeilijker wordt komt het niet bij service van een Futurumshop in de buurt.

13

Re: Tips voor online winkels?

Voor voeding duursport.nl en voor zwemspullen (o.a. brilletje op sterkte) sportemotion.nl
Maar ik koop kleding en schoenen vrijwel alleen maar in een fysieke winkel. Pasvorm komt nauw, en dat gedoe met terugsturen en ruilen enzo, bleh. Plus dat ik zo'n winkel als die van Trirun leuk vind om in rond te neuzen!

Louise

14

Re: Tips voor online winkels?

Ik heb bij Sanden toen mijn castelli tri-suit gekocht communicatie en levering was zeer goed voor mijn part dus heb ik blijkbaar geluk gehad. Ik heb ooit wel eens een bestelling gedaan bij een firma in hoorn van sportvoeding en dat was ook een ramp maar weet niet meer hoe die noemde. Daarom probeer ik nu zowat bij wielervoeding te blijven die zijn vrij correct en hebben de merken die ik gebruik. Ik ga nu maar niet zeggen dat ik geen high5 Gebruik want dan krijg ik waarschijnlijk een berg kritiek over mij heen.

15

Re: Tips voor online winkels?

Handig als er hiervan een overzicht zou komen!
TS, zou jij wellicht alle sites die positief worden gewaardeerd in jouw openingspost willen verzamelen?
Dan is het makkelijk terug te vinden voor 'nieuwe' lezers

16

Re: Tips voor online winkels?

Ik koop vooral bij :

Www.merlincycles.com   Veel mtb en wielerspul
Www.bike24.com    Tri spullen
Www.cycleplanet.nl   Fietskoopjes, beperkt assortiment
Www.actioncare.nl   Voeding

17

Re: Tips voor online winkels?

NielsL schreef:
ronnyke schreef:

Ik heb ook al besteld bij Sanden en heb daar geen klachten over. Voeding komt meestal van wielervoeding.be en rest van triatlonshop.be verder hier en daar nog wat....

2 keer wat willen ruilen (1x kapot, 1 keer verkeerd besteld), 2 keer drama. Werken met tegoed ipv geld terug.
Misschien dat het recht toe rechtaan wel prima gaat, maar als het even moeilijker wordt komt het niet bij service van een Futurumshop in de buurt.

Misschien even handig om erbij te zetten welke winkel bij deze ervaring hoort, de geciteerde post bevat er meerdere. Ik heb ook wel eens iets terug moeten sturen bij Sanden en daar werken ze niet met tegoed (dan zou ik er nooit wat gekocht hebben nl.)

18

Re: Tips voor online winkels?

Www.disports.nl is ook een mooie webshop. Proberen zich voornamelijk te richten op de triatleet. Nieuwe webshop met steeds meer artikelen. Er is overigens een link naar shops te vinden op deze site.

19

Re: Tips voor online winkels?

Tommy schreef:

Www.disports.nl is ook een mooie webshop. Proberen zich voornamelijk te richten op de triatleet. Nieuwe webshop met steeds meer artikelen. Er is overigens een link naar shops te vinden op deze site.

Toevallig, vorige week ook wat besteld (en begin dit jaar ook). Prima winkel met (garantiegevalletje gehad) een zeer goede aftersales.

20

Re: Tips voor online winkels?

of voor triathlon veters kun je naar https://triathlonveters.nl/

21

Re: Tips voor online winkels?

Ik zag net in het maandblad Fiets dat Chain Reaction en Wiggle samengaan benieuwd wat dit met de prijzen gaat doen want 2 zulke grote spelers op de markt die zouden de rest toch eruit kunnen concurreren.

22

Re: Tips voor online winkels?

ronnyke schreef:

Ik zag net in het maandblad Fiets dat Chain Reaction en Wiggle samengaan benieuwd wat dit met de prijzen gaat doen want 2 zulke grote spelers op de markt die zouden de rest toch eruit kunnen concurreren.

Wiggle is al een poosje niet meer zo scherp als een paar jaar geleden. Het sponsoren van een wielerploegje moet tenslotte uit de lengte of uit de breedte komen denk ik dan maar... smile