1

Onderwerp: overzicht 1/2 triathlons

na een intensief jaar met 1/4, 1/8'ste en de marathon van Eindhoven is het tijd om na het volgende level te gaan. De 1/2 marathon.

Ik zoek al een tijdje naar een overzicht met alle halve marathons in de buurt (Nederland en omstreken..) Tot op heden kom ik niet verder dan:
- Almere challenge
- Stein
- Nieuwkoop
- IM Wiesbaden
- Leuven

mis ik een leuke halve?

P.s. een vraag aan de routines. Hoe houden jullie bij wanneer de inschrijvingen starten? Hier lijkt geen logica in te zitten. B.v. het overzicht op de NTB inschrijven site is nog zeer beperkt.

2

Re: overzicht 1/2 triathlons

jpl.jonkman schreef:

na een intensief jaar met 1/4, 1/8'ste en de marathon van Eindhoven is het tijd om na het volgende level te gaan. De 1/2 marathon.

Kan het zijn dat je 1/2 TRIathlon bedoeld?

3

Re: overzicht 1/2 triathlons

klazienaveen
Didam
Leiderdorp
Eupen (bel)
Bocholt (dld)
IM Kraichgau (dld)
IM  Ruegen (dld)
Challenge Heilbronn (dld)
IM Remich (lux)

En dat is uit het hoofd. Er zijn vast nog meer in Belgie en Duitsland.

4

Re: overzicht 1/2 triathlons

IM Luxemburg

5

Re: overzicht 1/2 triathlons

jpl.jonkman schreef:

P.s. een vraag aan de routines. Hoe houden jullie bij wanneer de inschrijvingen starten? Hier lijkt geen logica in te zitten. B.v. het overzicht op de NTB inschrijven site is nog zeer beperkt.

Als ik geïnteresseerd ben in een wedstrijd zorg ik dat ik ze volg op Facebook en Twitter, dan wordt meestal wel op tijd aangegeven wanneer de inschrijving open gaat. Vervolgens die datum gewoon in je agenda zetten als je bang bent dat de inschrijving snel vol zit. Voor de meeste halve triathlons in Nederland heb je wel voldoende tijd overigens, er zijn nog geen Ironman of Challenge Roth taferelen hier.

6

Re: overzicht 1/2 triathlons

Stein was mijn eerste halve vorig jaar; zeer goed bevallen!

7

Re: overzicht 1/2 triathlons

26 juni - ICAN Amsterdam?

8

Re: overzicht 1/2 triathlons

Iedereen bedankt. Het wordt stein, gecombineerd met mogelijk 1 van de IM/Challengers (als ik over de kosten heen kan komen..)

9

Re: overzicht 1/2 triathlons

Heeft iemand al een idee wanneer Nieuwkoop gaat plaatsvinden? 29 Mei of 5 Juni? Staat nog niet op de website, maar misschien zijn er mensen die wat dichter bij het vuur staan?

-- M

10

Re: overzicht 1/2 triathlons

Veel dichter bij het vuur dan Alphen ga je niet geraken en op hun site vond ik 29 mei
(http://www.triathlonclubalphen.nl/74-tr … 5-29-11-00)
Niet zeker of dit klopt, maar ik zou het als een goede kans zien;)

11

Re: overzicht 1/2 triathlons

Nieuwkoop is 29 Mei.