26

Re: TV programma

Beetje laat ingeschakeld in deze discussie. Eens kijken of ik het ergens terug kan vinden, zal wel weer betaald moeten. Als ik dit zo hoor dan moet ik toch weer denken aan Matt Hoover, die ooit de Amerikaanse variant van De Grote Afvaller (oid) heeft gewonnen: https://www.youtube.com/watch?v=WTPpXpoF54s. Was weliswaar ooit een topsporter en heeft dus waarschijnlijk wel de juiste discipline, maar kan me voorstellen dat als je zoiets ziet, je denkt dat iedereen dat kan. Of het echt een reclame voor de sport is moet nog maar gezien worden. In elk geval goed dat de sport eens wat breder in het nieuws komt!

27

Re: TV programma

Na de aflevering van gisteren ben ik afgehaakt. Hete pepers eten met Herman den Blijker is ongetwijfeld leuk voor de gemiddelde RTL4 kijker, maar dit wijkt te ver van triathlon af om mijn interesse vast te houden. Ik schakel wel weer een keer in als de real men de daadwerkelijke wedstrijd gaan doen. En ik heb al een favoriet voor wat betreft het niet overleven van de swim leg.

28

Re: TV programma

De glazenwasser?

29

Re: TV programma

thomass schreef:

De glazenwasser?

Haha, spot on, de zwakste schakel. De rest is volgens mij wel goed aan het doortrainen.

30

Re: TV programma

Ik maak me ook al wat minder zorgen om de door mij genoemde stormloop. Het heeft inmiddels nog maar bijzonder weinig met de sport in beeld brengen te maken. Het draait vooral om leedvermaak. Jammer, het had voor de sport wel leuke propaganda op kunnen leveren. Ik haak ook af tot er serieus iets van triathlon in beeld komt.

31

Re: TV programma

Ik heb begrepen dat er volgend jaar rond augustus weer serieus triathlon in beeld komt. In Rio weliswaar, maar toch.

32

Re: TV programma

En in Rotjeknort hopelijk!

33

Re: TV programma

Tja ik reageerde ergens dat ik hoopte dat de sport wel serieus genomen zou worden. Toen werd ik een beetje voor gek gezet, want het ging toch vooral om leedvermaak. Nouja, als hete pepers eten om leedvermaak gaat prima, maar heeft niks te maken met de sport.

En de glazenwasser gaat het niet redden, gok ik ook zo.

34

Re: TV programma

De Glazenwasser en de vrachtwagen chauffeur gaan het niet redden de rest wel.
De fietsenmaker kan zelfs nog wel aardig fietsen ook.

35

Re: TV programma

Jongens dit is wel tv.
Ik ga er dan ook van uit dat iedereen het haalt, de vraag is alleen hoe en in welke tijd.
Maar verder blijf ik wel gewoon kijken. Met nog 3 afleveringen te gaan, waarbij elke aflevering zijn eigen thema heeft verwacht ik nog een aflevering over fietsen (volgende week), hardlopen en de uiteindelijke wedstrijd.

36

Re: TV programma

Vanavond de finale, het gaat voor het eerst (waarschijnlijk) over triathlon. Die vrachtwagenchauffeur met zijn zere knie was een natte krant, ondanks zijn stoere voorkomen. Ik denk niet dat er één Nederlander is die naar aanleiding van dit programma gaat besluiten om triatleet te worden. Maar ik kan er naast zitten, dat zal niet de eerste keer zijn.

37

Re: TV programma

Ik zal het morgen wel weer gaan kijken, de dinsdag lukt mij gewoon niet.
Maar ik ben wel benieuwd hoe de overgebleven 4 het er van af gaan brengen, en uiteraard of je nog wat triathlon beelden te zien krijg.

38 Laatst bewerkt door Maca944 (16-12-15 12:06:17)

Re: TV programma

Waar ik vrachtwagenchauffeur schreef bedoelde ik geloof ik de glazenwasser, in elk geval die kerel die dus niet is mee geweest.

Met dank aan de Triathlon liefhebbers groep op FB hier de officiële uitslag: http://www.algarvetriathlons.com/wp-con … CULINA.pdf

39

Re: TV programma

Mooie omgeving daar, ik wil m zelf ook weleens doen! Wat betreft de aflevering: vliegen de dag voor de triathlon? En dan verbaasd zijn dat je een krampje hebt... Jammer dat ze geen echte trainer hadden, maar een BN-sportschool type.

40

Re: TV programma

Jerry schreef:

Mooie omgeving daar, ik wil m zelf ook weleens doen! Wat betreft de aflevering: vliegen de dag voor de triathlon? En dan verbaasd zijn dat je een krampje hebt... Jammer dat ze geen echte trainer hadden, maar een BN-sportschool type.

Ik heb de voorgaande afleveringen niet gekeken, maar gisteren even "mee"gekeken met mijn wettige echtgenote. Programma van niks met dat overdreven gedoe alsof ze tussen de krokodillen door moeten zwemmen, ach en wee!! Kijk die golven!! Onmenselijk!! Ja, dat noemen we in de praktijk "de branding" Beau... daar rolt wel eens een golfje. Stel je niet zo aan met dat gejammer.

Maaaarrrrrr; het leek me wel een mooi evenementje! Wat een heerlijke omgeving en wat een lekker beperkt deelnemersveld. Kreeg er wel weer zomerkriebels van.

41

Re: TV programma

Ik zag het ook voor het eerst. Jezus wat ben ik dan een geweldenaar, 2 x zo oud als die lui en ruim een uur sneller terwijl ze schaamteloos aan het stayeren waren.

42

Re: TV programma

Ik zag op facebook voorbij komen dat deze gasten ook mee gaan doen in Oud Gastel op 25 juni.
https://www.facebook.com/Triathlonoudgastel/?fref=nf

Geen idee of er weer een tv ploeg bij komt kijken, maar zo ja, dan hoop ik op wat meer triathlon in beeld!