1

Onderwerp: Verse vis!

Goedenavond!

Ik ben Niels Veldhoven ik woon in Lisse en ik heb mij gisteren ingeschreven voor mijn eerste 1/4 triathlon.
2 vrienden van mij hebben de afgelopen 2 jaar de triathlon van Noordwijkerhout gedaan en daardoor werd mijn interesse gewekt.
Als wielrenner zag ik vooraf erg op tegen het lopen maar dat gaat eigenlijk vrij makkelijk, het zwemmen daarentegen valt zwaar. Trainen dus!

Ik hoop veel van jullie te kunnen opsteken!
Groet Niels

2

Re: Verse vis!

Voor welke 1/4e ben je ingeschreven? Alvast succes met je voorbereiding.

3

Re: Verse vis!

Hi Ronnyke,

Thanks! Ik heb mij ingeschreven voor de recreatieve dus binnen zwemmen.

4

Re: Verse vis!

Welkom hier en veel plezier en succes met trainen!

5

Re: Verse vis!

Hi Niels,

Welkom!! Ik heb dezelfde weg doorlopen als jij nu doet.... het is een kwestie van doorgaan. Lees en kijk zo veel mogelijk over zwemmen en zwemtrainingen in het begin. Want het is merendeel techniek. Uiteindelijk kan iedereen het leren, maar het zal in het begin flink tegenvallen.

Succes met je eerste wedstrijd dit jaar.

-- M

6 Laatst bewerkt door BartR (10-01-16 11:49:56)

Re: Verse vis!

Hey Niels (ik ben 1 van die vrienden ;-)), Lees je maar even goed in hier. Er zal weer een hele nieuwe sport wereld voor je open gaan!

**********

Misschien ook wel het moment om mijzelf gelijk even voor te stellen: Ik ben een vriend van Niels :-) en heb afgelopen 2 jaar de 1/4 recreatief meegedaan in home town Noordwijkerhout. Het eerste jaar in 2:18, het tweede jaar in 2:11. Dit jaar is het plan om weer een flinke slag te maken en wat minuten te pakken!

Van oorsprong ben ik een fietser (6K per jaar). Het zwemmen gaat me redelijk af al ligt dit nu wel helemaal stil. Lopen vind ik een hel. Afgelopen 1/4 had ik niet meer 40km gelopen tijdens de voorbereiding, maar dit jaar wil ik hier winst pakken, dus begin ik over 2 weken weer met lopen (en pak ik gelijk het zwemmen weer op).

Owja...De 1/4 in Ter Aar doe ik ook mee...als generale voor Nwhout.

PS: Erg leuk forum met interessante informatie en discussies!

Grtz,

Bart

7

Re: Verse vis!

Welkom Bart!
Met wat meer training zul je zeker snellere tijden kunnen klokken, alvast veel succes gewenst!