1

Onderwerp: Triathlon arizona

Deze schijnt wel erg populair te zijn. Nu al volgeboekt terwijl pas in november de start is. Verder bedraagt het inschrijfgeld 1400 dollar??? Of staat de dollar nu zo laag?

2

Re: Triathlon arizona

Die inschrijving is niet de standaard inschrijving. Je kan je nog steeds inschrijven maar volgens mij heeft die 1400 dollar deels te maken met geld voor goede doelen die je moet inzamelen. Correct me if im wrong, maar ik denk dat het daarmee te maken heeft.

3

Re: Triathlon arizona

Jan22 schreef:

Die inschrijving is niet de standaard inschrijving. Je kan je nog steeds inschrijven maar volgens mij heeft die 1400 dollar deels te maken met geld voor goede doelen die je moet inzamelen. Correct me if im wrong, maar ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Dat klopt, General Entry is sold out, hier zal ongetwijfeld het normale tarief hebben gegolden.

Die USD 1400 is inderdaad een goededoeleninschrijving, geen idee waarom ze het op deze manier doen.

Verder is het niet abnormaal dat Ironman wedstrijden vrij snel vol zitten, je moet inderdaad een jaar vooruit plannen bij de populaire triathlons.

Community Fund Entry Purchase Details for IRONMAN Arizona:
The IRONMAN Foundation Community Fund Entry for IRONMAN Arizona is $1,400.00.
Out of this purchase price, $635.00 is a donation directed to The IRONMAN Foundation’s Community Fund to benefit nonprofit initiatives within IRONMAN race communities.
The $635.00 charitable portion of the Community Fund Entry purchase price is 100% tax deductible to U.S. residents. Individuals residing outside of the U.S. should consult with their tax advisor regarding the deductibility of their donation.
The $635.00 charitable portion of the Community Fund Entry purchase price is nonrefundable.


Originally from: http://eu.ironman.com/triathlon/events/ … z41Xughfzt

4

Re: Triathlon arizona

Wat verder opvalt is dat er nauwelijks buitenlanders aan meedoen in vergelijking tot bijvoorbeeld Maastricht..doet er ook niet toe...die wil ik

5

Re: Triathlon arizona

Ja Maca..............je ehbt toch wel november 2018 in je agenda staan met hoofdletters hè :-) ??

6

Re: Triathlon arizona

petitmas schreef:

Ja Maca..............je ehbt toch wel november 2018 in je agenda staan met hoofdletters hè :-) ??

Haha, AG 45-49, Kona baby!

7 Laatst bewerkt door petitmas (01-03-16 17:08:26)

Re: Triathlon arizona

Nov 2018 Florida en okt 2019 Kona