1

Onderwerp: Weesp

Nu ik in dit stadje werk, leek het mij wel leuk om me hier in te schrijven, en dus gedaan.

Ik begreep dat er voor de niet Weespenaren een loting is, maar toch is van de week m'n inschrijfgeld al afgeschreven.
Weet iemand hoe dit zit? Storten ze het weer terug als je wordt uitgeloot oid (lijkt mij nogal omslachtig)?

2 Laatst bewerkt door elderenbosch (09-04-16 14:30:48)

Re: Weesp

Volgens mij storten ze het dan inderdaad terug. Maar het goede nieuws... iedereen kan meedoen dit jaar (net als vorig jaar)!
http://www.weespernieuws.nl/lees/58859/ … atlon-2016

Ik vind het één van de leukste wedstrijden van het jaar. Enigszins gekleurd omdat ik zelf in Weesp woon, maar er zijn niet zo heel veel (kwart) triathlons met zoveel publiek bij zowel het zwemmen als lopen. Omdat het fietsen op/rond het industrieterrein plaatsvindt is het daar wat rustiger. De rest gaat dus door het centrum(pje) heen. Tot in september!

3

Re: Weesp

O leuk dat het al op zeker is!
Ja, nu ik eigen ondernemer ben daar vind ik t ook leuk om daar mee te doen.
En veel van mn patienten vragen er ook om haha. Nu ga ik hun natuurlijk zover krijgen dat ze me komen aanmoedigen in septemer smile

4

Re: Weesp

Ik heb 1 keer triathlon Weesp gedaan en persoonlijk vond ik het geen fijne triathlon, begrijp wel als je verbintenis met Weesp hebt dat het dan leuker is..

de nadelen die ik minder vond waren.

- wisselzone ver van de zwemstart ( 1km )
- erg smal brug bij het zwemmen waardoor je gedrang krijgt als alle zwemmers er onderdoor willen
- fietsen is grotendeels op een industrieterrein


het lopen vond ik wel top en erg gezellig

5

Re: Weesp

Ook dit jaar weer  ingeschreven in Weesp.
Omdat ik er nu ruim 3 jaar werk ken ik inmiddels een hoop mensen, dat betekent veel supporters langs de kant!

Dit jaar heb ik mn bedrijfslogo op een trisuit laten drukken en deze hangt nu in de behandelkamer. Als vanzelfsprekend komt het zo af en toe ter sprake.

Vandaag kreeg ik mijn allermooiste triathlonmedaille ooit!
Een 85 jarige heer heeft er een voor me laten maken (gegraveerd en wel!) als aanmoediging omdat hij zelf niet kan komen kijken.
Hoe ontzettend vertederend is dit!!
Hij zat nog in een heel chique doosje ook. Daar laat ik hem nog even in, want ik moet hem natuurlijk wel eerst verdienen.

Wat zijn de Weespers toch een leuke mensen. Wat zijn die oudjes toch ontzettend lief...