1

Onderwerp: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Hallo allemaal, mijn naam is Patricia, ik ben 46 jaar en van huis-uit een hardloper. Mijn grootste droom was om 'ooit' een marathon te lopen maar daar mijn tergensputterde achillispezen blijf ik steken op max 15 km. Ik zit echter ook regelmatig op de mtb en heb daarom mijn doel verlegd naar een 1/4 triathon. Deze wil ik volgend jaar gaan doen. Dit jaar wil ik beginnen met 1/8, ik denk aan de (vrouwen)triathlon in Beesd in augustus. Zwemmen zal mijn zwakste onderdeel zijn vrees ik maar ik ga er hard voor werken. Ik hoop hier veel tips te vinden en wellicht kan ik daar zelf ook een bijdrage leveren.

2

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Mooi dat je al wat sportieve achtergrond hebt en het zwemmen is voor vele van ons een struikel en werkpunt dus tja... Succes alvast met je voorbereiding en veel plezier.

3

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Heel erg welkom, en +1 over dat zwemmen. Dat is een lange weg, van vallen en opstaan.... maar ook wel gaaf om iets heel nieuws te leren. Dus houdt ons maar op de hoogte, en lees ook wat andere hier over weten.

Hoe dan ook heel veel plezier, en succes dit jaar met je eerste triathlon!

--M

4

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Welkom hier!!

Leuk dat je meedoet in Beesd, het is een erg laagdrempelige maar leuke wedstrijd!
Helaas kwamen de data mij niet uit, anders had ik dit jaar ook weer meegedaan met een van de vrouwentriathlons.

5

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Vrouwentriathlon is zeker leuk! Als zwemmen je zwakste punt is, kun je daarbij dan op de fiets aan een leuke inhaalrace beginnen, is mijn ervaring. Ik ben er in Beesd niet bij, die dag is mijn Ironman, maar verder ben ik meestal wel bij de Vrouwentriathlons te vinden, om mee te doen of als vrijwilliger (ik ben ook de webredacteur van vrouwentriathlon.nl). Dus wie weet tot ziens!

Louise

6

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Patricia welkom! Als ik de dames op dit forum mag geloven zijn de vrouwentriathlons erg de moeite waard. Misschien moet ik me maar eens verkleden.

7

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

Bwa gewoon hopen op een bewolkte dag lijkt me voor jou al voldoende Macca944 ;-)

8

Re: Hallo, hier weer een nieuw lid!

ronnyke schreef:

Bwa gewoon hopen op een bewolkte dag lijkt me voor jou al voldoende Macca944 ;-)

lol Ik weet niet wat ik daar nou precies van moet vinden...