1

Onderwerp: Urban Trisports - 3series

Heeft er iemand al meegedaan aan 1 van de evenementen van Urban Tri Sports - 3 series?
Voor meer info: http://www.sportevents.be/2016/triathlon/

Is het te doen als recreant om hieraan deel te nemen of ligt de standaard hier vrij hoog en is dit vooral bedoeld voor 'toppers'?
Ik zou me namelijk graag inschrijven voor Geraardsbergen maar zou niet graag laatst eindigen of op een bepaald uit de wedstrijd gehaald worden big_smile

2

Re: Urban Trisports - 3series

Nooit aan meegedaan maar voor zover ik zie zijn het gewoon normale wedstrijden waar je een vergelijkbaar niveau kan vinden als de meeste wedstrijden hier in het land.

3

Re: Urban Trisports - 3series

Exact Bilzen van afgelopen zondag hoorde ook bij deze serie en daar stonden weliswaar heel veel goede fietsers aan de start vanwege de afstandsverdeling, maar de andere 200 deelnemers waren gewoon een goede afspiegeling van de triathlon maatschappij...

4

Re: Urban Trisports - 3series

Vanzella schreef:

Exact Bilzen van afgelopen zondag hoorde ook bij deze serie en daar stonden weliswaar heel veel goede fietsers aan de start vanwege de afstandsverdeling, maar de andere 200 deelnemers waren gewoon een goede afspiegeling van de triathlon maatschappij...

Maar dan heb je het dus wel over minder dan de helft, die goede afspiegeling, en dus gemiddeld een heel hoog niveau - in elk geval veel hoger dan alle andere kortere (maximaal een kwart) triathlons die ik gedaan heb. Maar je kunt daar als recreant prima aan meedoen, hoor, als je het een leuke wedstrijd vindt. Ze waren in Bilzen in elk geval niet streng met uit de wedstrijd halen, want de laatste dame bij het zwemmen was drie minuten over de limiet maar die mocht gewoon door. En die liep ook niet in haar dooie uppie op het laatst omdat de vrouwen ruim voor de mannen gestart waren, dat scheelt ook (ze is trouwens niet eens laatste geworden, ze heeft bij het lopen een andere dame ingehaald).

Louise

5

Re: Urban Trisports - 3series

Vet! Er zijn er 409 gefinisht, en ik was 129ste. Hoor ik dan bij de betere fietsers' helft? Cool@LOL.

F serieus: normaal eindig ik wel zo rond 50ste/60ste plaats, en dit jaar veel getraind in winter. Kortom: niveau wel wat hoger dan bij meeste NL wedstrijden die ik doe.