1

Onderwerp: IM 70.3 Kriaichgau

Nog meer forumleden die deze gaan doen of al hebben gedaan? Fietsparcours ziet er uitdagend uit. Wel een goede voorbereiding op Frankfurt de maand erna.

2

Re: IM 70.3 Kriaichgau

Ik ga hem ook doen, met nog twee plaatsgenoten. Voor mij qua parcours goede voorbereiding op IM Maastricht.
Heb er goede verhalen over gehoord van mensen die vorig jaar hebben meegedaan.

3

Re: IM 70.3 Kriaichgau

Vorig jaar meegedaan.
Zitten leuke klimmetjes in, een smerig stuk heel steil een dorp in, paar honderd meter.
Afdalingen zijn goed overzichtelijk.

Lopen is nergens echt vlak, je loopt in een soort bril vorm tussen 2 dorpjes.
Ik vond het loop parcours daardoor zwaar, het was vorig jaar ook rond de 30C.

4

Re: IM 70.3 Kriaichgau

Wat een fantastische wedstrijd. Erg mooi en uitdagend parcours. Zwemmen in een mooi schoon meertje, fietsen op prima wegen met 1.000hm en lopen met ook wat hoogteverschillen. Enige nadeel vind ik twee wisselzones die een kilometer of zes uit elkaar liggen.

Heb zelf een heerlijke wedstrijd gehad, eindtijd 4:54:50. Een dikke PR!

5

Re: IM 70.3 Kriaichgau

elderenbosch schreef:

Wat een fantastische wedstrijd. Erg mooi en uitdagend parcours. Zwemmen in een mooi schoon meertje, fietsen op prima wegen met 1.000hm en lopen met ook wat hoogteverschillen. Enige nadeel vind ik twee wisselzones die een kilometer of zes uit elkaar liggen.

Heb zelf een heerlijke wedstrijd gehad, eindtijd 4:54:50. Een dikke PR!

Gefeliciteerd! Mooie sub 5 uur! Hoe was het weer?

6

Re: IM 70.3 Kriaichgau

Ja was mooi he! De verschillen in fietsparcours ook, van 13% berg op naar 60+ km/u berg af.. Heb genoten, 4.52.

7 Laatst bewerkt door elderenbosch (06-06-16 19:08:14)

Re: IM 70.3 Kriaichgau

EB86 schreef:

Hoe was het weer?

Viel uiteindelijk reuze mee aangezien onweersbuien waren voorspeld. Tijdens mijn hele race was het op een paar verdwaalde druppels na droog. Vlak nadat ik gefinisht was begon het te regenen.

8 Laatst bewerkt door blex (13-06-16 16:43:24)

Re: IM 70.3 Kriaichgau

Het was inderdaad een prachtige (debuut) halve triathlon!

Maar het lopen vond ik wel erg zwaar... half minuutje voor Harmen geeindigd wink.

9

Re: IM 70.3 Kriaichgau

Hahah hallo Lex wink
Lopen was geen meter vlak...