1

Onderwerp: Telkens een beetje meer...

Hallo Forumleden,

Mijn naam is Sander, kom uit Hellevoetsluis en ik ben 36 jaar. Dit jaar ga ik voor het eerst kennis maken met de triathlon sport. Ik lurk al een poosje mee op dit forum en vond het tijd om me aan te melden, om zo ook af en toe te kunnen reageren of iets te kunnen vragen.

Ik loop al heel wat jaren hard, van de 5km tot en met de marathon. Na alle afstanden tot en met de marathon meerdere keren gelopen te hebben, had ik zin in een nieuwe uitdaging en dat werd dus de triathlon.
In juli mijn debuut op de 1/8 bij de 010Triathlon en in September de 1/4 bij de Politietriathlon in Spijkenisse.

De racefiets is voor mij een vervoersmiddel voor woon werk verkeer, maar in de voorbereiding naar de triathlon pak ik hem ook voor een trainingsrondje.
Zwemmen doe ik nu 1 keer per week in het zwembad, als mijn wetsuit binnen is, zal ik zo snel mogelijk kennis gaan maken met open water zwemmen.

Twee weken geleden al wat inspiratie opgedaan met de Sixty60 Crossduathlon. Een goede keuze, dat smaakte naar meer!

Wil je meer weten, stel gerust een vraag!

2

Re: Telkens een beetje meer...

Sander welkom! Succes met de voorbereidingen.

3

Re: Telkens een beetje meer...

LeCloqSportive, wat een grappig alias!
Je woont in elk geval in een (wat mij betreft) fijne fietsomgeving: die kant op is mijn favoriete richting, vanuit Rotterdam. 'Zeeland' noemen ze dat hier, hè, maar ik weet wel beter wink De twee triathlons die je gaat doen zijn allebei erg leuk!

Louise

4

Re: Telkens een beetje meer...

Het is zeker goed toeven in mijn woon-omgeving! Zowel fietsen als hardlopen is schitterend hier. Alleen wel altijd tegenwind ergens. Je kan namelijk niet westelijk fietsen ;-)
Voor het zwemmen is het Haringvliet en Kanaal door Voorne ideal, hoewel ik dat binnenkort pas ga ervaren, vandaag komt mijn wetsuit binnen en dan wil ik eens proberen hoe open water zwemmen is.