1

Onderwerp: Start plek Ironman Luxeburg in de aanbieding

Beste mede atleten,

In verband met een recente epileptische aanval mag ik van de dokter helaas geen "inspannende" activiteiten meer doen en hij rade mij ten strengste af om in open water te gaan zwemmen (met 2500 andere atleten in een wedstrijd).
Dit en omdat het termijn voor overschrijven naar een andere wedstrijd al verlopen is, is voor mij aanleiding om mijn start bewijs in de verkoop te gooien.

Dus als iemand nog, voor een gereduceerd tarief, onder mijn naam van start wil gaan in Luxemburg. Stuur mij graag een PM en dan komen wij er wel uit. Ik heb liever dat iemand lekker gaat racen dat Ironman (hoewel ze goeie wedstrijden organiseren) zich makkelijk een kleine winst aanmeet.

!!! IK HAAL HET BEWIJS PERSOONLIJK OP, STARTEN GEGARANDEERD !!!

2

Re: Start plek Ironman Luxeburg in de aanbieding

Ai, dat is zuur! Niets overgehouden aan je aanval?

3

Re: Start plek Ironman Luxeburg in de aanbieding

heel zuur, beterschap in ieder geval.

gisteren de race briefing gelezen, en inderdaad, je gaat zelf alles moeten ophalen voor diegene aan wie je je inschrijving verkoopt.

4 Laatst bewerkt door dietervanlierde1 (06-06-16 11:21:28)

Re: Start plek Ironman Luxeburg in de aanbieding

Ik wil je startplek heel graag overkopen aangezien ik te laat was voor de inschrijvingen! Hoe regelen we dit praktisch?

Bedankt!
Van Lierde Dieter

5

Re: Start plek Ironman Luxeburg in de aanbieding

Heren, opgepast!

Zoals el corredor meldt moet je als deelnemer alles zelf afhalen. Mijn ervaring is dat je jezelf moet legitimeren bij registratie, en dan krijg je meteen een polsbandje om.

Een overdracht van startnummer zal via de organisatie moeten lopen. Ik weet niet of dit eenvoudig mogelijk is.

Succes hmm

6

Re: Start plek Ironman Luxeburg in de aanbieding

dietervanlierde1 schreef:

Ik wil je startplek heel graag overkopen aangezien ik te laat was voor de inschrijvingen! Hoe regelen we dit praktisch?

Bedankt!
Van Lierde Dieter

Ik zal zelf het startbewijs ophalen, het enige is in dat geval inderdaad het polsbandje. Maar misschien ben je wel "ergens aan blijven hangen" en kan je met je gebroken bandje een nieuwe halen.

Het is het handigst om dan vrijdag af te spreken, anders zijn er een aantal leden van mijn vereniging in Luxemburg dus kan ik de hele rambam ook bij een van hun achter laten.