1

Onderwerp: De 3e nieuwe vandaag

Alweer de 3e voorsteller vandaag, maar ik wil natuurlijk niet achterblijven!

Ik ben Sander Geerlings, 36, uit Leidschendam en sinds 2 jaar lid van de plaatselijke Triathlonvereniging: TTL.
Voordat ik begon met triathlon heb ik jaren gevoetbald en af en toe aan wat hardloopwedstrijdjes meegedaan. In mijn jeugd heb ik wel aardig wat tijd doorgebracht op een racefiets maar alleen recreatief. Hoewel ik voetballen nog altijd een heel leuk spelletje vind, vond ik het tijd om meer op mezelf aangewezen te worden én om mezelf eens wat meer uit te dagen! Dat lukt in ieder geval aardig met triathlon!

Ik zou heel graag veel tijd aan trainen willen besteden, maar kom met name watertijd te kort (o.a. door werk en gezin). Het gebrek aan progressie in het water is een doorn in mijn oog dus heb ik mij voorgenomen om de rest van de zomer me hier meer op te richten.

Hoewel ik de korte afstanden erg leuk vind, heb ik het idee dat ik op de langere afstanden beter tot mijn recht kom (ik ben meer een duursporter dan een sprinter...) en om dat te testen heb ik me ingeschreven voor de halve van Almere in september.

2

Re: De 3e nieuwe vandaag

Sander welkom! Gewoon inschrijven inderdaad, dan moet je wel trainen, zo doe ik het ook altijd. Veel succes in de voorbereiding op Almere en wellicht zie ik je daar.

3

Re: De 3e nieuwe vandaag

Hey Sander! Gezellig hoor smile