1

Onderwerp: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Aan het eind van de zomer, net na de vakantie wil ik een halve gaan doen.

Ik zat eerst te denken aan Vichy op 27 augustus, maar dat is te ver weg. Vanwege drukte rond die tijd gaat de voorkeur uit naar een evenement in de buurt, zonder al te veel reistijd (een dag uit en thuis).

Het weekend daarna ben ik er niet maar het weekend van 10 sept is ook nog een optie.

Daarom kwam ik uit op Almere. Ik twijfel alleen een beetje, mede vanwege de prijs.

kunnen jullie nog alternatieven aanbevelen voor het weekend van 27/28 augustus, of 10 september of is Almere de absolute aanrader?

2

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Jep Almere is zijn geld zeker waard.

3

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

La Roche in de Ardennen? Is een halve.

4 Laatst bewerkt door woes (26-06-16 21:18:55)

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Nordhausen 21 augustus. Is een halve (afstanden kloppen ook). Weet niet of dat 'eind van de zomer' is.

5

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Als het in de buurt moet zijn is Almere een uitstekende keuze. Toporganisatie en prima parcours.

6

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Heb vorig jaar Vichy gedaan, ja is ver weg maar wel een leuke wedstrijd! Veel publiek ook omdat de dag erna de hele is.

7

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Ik dacht ook al: ga Vichy maar doen, kom ik je aanmoedigen. Als ik niet de hele dag op de bank hang om te rusten voor de dag erna wink

Louise

8

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Keulen schijnt ook leuk te zijn in die periode.

Gerardmer is heel leuk weet ik uit ervaring, maar die zal wel vol zijn schat ik zo in..

9

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

woes schreef:

Nordhausen 21 augustus. Is een halve (afstanden kloppen ook). Weet niet of dat 'eind van de zomer' is.

Heb hem afgelopen 2 jaar gedaan. Erg goed georganiseerde wedstrijd. Echter afstanden kloppen niet zoals je zegt. Fietsen is 83km en lopen is 19,5km. Beide met genoeg hoogtemeters

10

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Oh ik dacht dat ze het parcours wat veranderd hadden waardoor ze wel aan de 90 en 21 zouden komen? Zou je eens kunnen checken?

11

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Ik zou Almere doen, is wel duur maar zeker waar voor je geld!

12

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Is 14 aug na je vakantie? Ik doe zelf mee in Leiderdorp, is lekker betaalbaar en in de buurt.

13

Re: Welke Halve Triatlon eind van de zomer.

Ik ga deze halve eens proberen in September : http://eislektriathlon.lu/
Lijkt me een hele mooie in Luxemburg, dus qua afstand ook goed te doen