1

Onderwerp: Fiets lenen

Wie niet waagt, die wint niet. En wie vraagt heeft de halve wereld....  Dat soort dingen. Ik heb net te horen gekregen dat mijn TT fiets nog steeds niet klaar is, en de fietsenmaker gaat 4 weken op vakantie. Ik ga hier verder niks over zeggen, maar het vervelende is dat ik nu al 3 wedstrijden op mijn normale fiets heb meegedaan. Maar echt je doelen daarmee bereiken is toch lastig.

Nu heb ik al een jaar Leiderdorp - 14 september -als 'de' wedstrijd staan. Misschien heeft iemand om wat voor reden zijn TT fiets de komende weken niet nodig, en wil m met gepaste vergoeding uitlenen? Ben ik heel erg happy. Ben 1.85, heb natuurlijk mijn eigen wielen etc...

Nou nee heb ik, met een ja, ben ik enorm geholpen.

-- M

2

Re: Fiets lenen

mstyz schreef:

Wie niet waagt, die wint niet. En wie vraagt heeft de halve wereld....  Dat soort dingen. Ik heb net te horen gekregen dat mijn TT fiets nog steeds niet klaar is, en de fietsenmaker gaat 4 weken op vakantie. Ik ga hier verder niks over zeggen, maar het vervelende is dat ik nu al 3 wedstrijden op mijn normale fiets heb meegedaan. Maar echt je doelen daarmee bereiken is toch lastig.

Nu heb ik al een jaar Leiderdorp - 14 september -als 'de' wedstrijd staan. Misschien heeft iemand om wat voor reden zijn TT fiets de komende weken niet nodig, en wil m met gepaste vergoeding uitlenen? Ben ik heel erg happy. Ben 1.85, heb natuurlijk mijn eigen wielen etc...

Nou nee heb ik, met een ja, ben ik enorm geholpen.

-- M

Naar wat voor beunhaas breng jij je fiets?!

Succes met je zoektocht. Er zijn ook fietsboeren die tt fietsen verhuren. Misschien een optie?

3

Re: Fiets lenen

mstyz schreef:

Wie niet waagt, die wint niet. En wie vraagt heeft de halve wereld....  Dat soort dingen. Ik heb net te horen gekregen dat mijn TT fiets nog steeds niet klaar is, en de fietsenmaker gaat 4 weken op vakantie. Ik ga hier verder niks over zeggen, maar het vervelende is dat ik nu al 3 wedstrijden op mijn normale fiets heb meegedaan. Maar echt je doelen daarmee bereiken is toch lastig.

Nu heb ik al een jaar Leiderdorp - 14 september -als 'de' wedstrijd staan. Misschien heeft iemand om wat voor reden zijn TT fiets de komende weken niet nodig, en wil m met gepaste vergoeding uitlenen? Ben ik heel erg happy. Ben 1.85, heb natuurlijk mijn eigen wielen etc...

Nou nee heb ik, met een ja, ben ik enorm geholpen.

-- M

Mathijs, erg lullig en slordig van je fietsenmaker, maar ik denk dat dit een betere oplossing is voor je.
http://www.futurumshop.nl/profile-desig … 2-mm.phtml
je hou dan je eigen fiets en je kom toch in de TT- houding.
suc6 in iedergeval!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

4

Re: Fiets lenen

Leiderdorp is toch op 14 augustus en niet op 14 september?

5

Re: Fiets lenen

Klopt ik zit er een maandje naast. Tenminste verkeerd geschreven. Hoe dan ook, het is wel balen!
Er zijn nog wat alternatieven die ik ga proberen.

Over mijn fiets, het is een nogal lastig probleem... wat niet zo maar op te lossen is. De fietsenmaker heeft het wat onderschat, en nu heb ik een probleem. Maar dat is meer een dingetje tussen hem en mij.

Ik ga nu vooral vooruit kijken en zoeken naar de beste oplossing. Thanks iig voor de reacties.

-- M

6

Re: Fiets lenen

Problemen met electronica?
Dat was/is met landrovers ook altijd het geval. De oude kon je altijd zelf wel maken in de bush, de nieuwe, zodra het een electronisch probleem was, had je een probleem.

Ik hoop dat je een fiets kunt lenen/huren. Desnoods van de fietsenmaker zelf, die is er toch ook zelf een beetje mede verantwoordelijk voor?

7

Re: Fiets lenen

In welke omgeving woon je?

8

Re: Fiets lenen

Arnoutdv schreef:

In welke omgeving woon je?

Rotterdam

9

Re: Fiets lenen

misschien zit hier wat tussen:

https://www.wiel-rent.nl/nl/huren/tijdr … hlonfiets/

Suc6
D.

10

Re: Fiets lenen

Ik heb van twee mensen van het forum een reactie gekregen, echt fantastisch. Vorig weekend heb ik een fiets opgehaald en na twee testjes, afstellen etc heb ik er best veel vertrouwen in. De wedstrijd in Leiderdorp kan ik dus positief tegemoet gaan. Ik heb er zin in!

-- M

11

Re: Fiets lenen

Wat fijn zeg!
Heel veel succes gewenst!

12

Re: Fiets lenen

Super! Succes!

13

Re: Fiets lenen

Goed zeg. Wat een fijne mensen toch op dit forum!