1

Onderwerp: Hallo

Hallo, wil me hier kort voorstellen.
Ik ben al jaren in het duitse triathlonszene.de als "longtrousers" aktief en ook op het amerikaanse slowtwitch.com. Omdat triathlonszene.de vandaag down is, heb ik eens gezocht en dit nederlandse forum gevonden, waarvan ik niet wist dat het bestond.

Allereerst viel het me hier op, dat er hier schijnbaar al een "longtrousers" is, daarom heb ik me maar "longtrousers1" genoemd.

Leuk is hier, dat ik tenminste de zelfstandige naamwoorden niet met een hoofdletter moet schrijven.

Ik woon al sinds 1989 bij München, en hoop dat ik als ouwe lul van 55 die ook nog een keer in Duitsland woont toch geaccepteerd wordt.

Mijn laatste actie was 10.23 bij de IM Austria een paar weken geleden. Ik jaag al sinds jaren onverrichterzake de Hawaiiqualificatie na. Bei de IM Austria was ik vijfde met twee slots, die de eerste twee namen. In 2014 was ik vijfde in Zweden met 3 slots, die werden genomen door de eerste, tweede en vierde. Een voordeel hiervan is, dat het doel Hawaii blijft en dus de motivatie om door te gaan.

2

Re: Hallo

Welkom Herr Longtrousers!

Mooie leeftijd 55, net aan het begin van je AG. Dat Hawaiislot komt nog wel als ik het zo lees. München lijkt me een prima stad voor leuke triathlontrainingen (althans, de omgeving).

3

Re: Hallo

Welkom op het forum .
Maar je bent niet de enige die in Duitsland woont ha ha .
Hier nog 1 , ik woon sinds 2007 in Kleve bij Nijmegen .
Het grote verschil is dat ik een triatlon beginner ben .
Heb volgende week zaterdag mijn allereerste start in Borken .

4

Re: Hallo

Welkom! Heb echt respect voor je ambities, zeker op die leeftijd! Mij motiveert dit soort berichtjes altijd om ergens voor te gaan, in dit geval voor mijn allereerste tri (waarschijnlijk in mei in Heerenveen)!

5 Laatst bewerkt door longtrousers1 (11-08-16 12:28:02)

Re: Hallo

Nu begrijp ik, waarom de naam "longtrousers" bezet was, ik heb me schijnbaar in 2012 hier al eens aangemeld. Totaal vergeten! Zal de leeftijd zijn.
Nu ja, ik doe nu maar verder als longtrousers1.

6

Re: Hallo

Erg grappig! In elk geval welkom, beide longtrousers!

Louise (ook vijftiger, maar in de verste verte geen Kona-kandidaat wink )

7

Re: Hallo

Louise schreef:

Erg grappig! In elk geval welkom, beide longtrousers!

Louise (ook vijftiger, maar in de verste verte geen Kona-kandidaat wink )

Leuke website van jou!

Heb nu nog eens gekeken, want dat stoorde me toch van die username longtrousers. Ik heb inderdaad in 2012 een enkele post gemaakt onder die naam. Over zwembrillen. Kan me echter totaal niet meer herinneren. Ik hoop dat is normaal roll

8

Re: Hallo

longtrousers1 schreef:

Leuke website van jou!

Dank je wel! Ik kan me je geheugenverlies wel voorstellen, hoor, ik heb ook wel dat ik zeker meen te weten dat ik nog nooit wat bij een webshop heb gekocht (ofzoiets), maar dan blijkt er op mijn e-mail-adres toch een account te zijn. Huh?

Louise

9

Re: Hallo

Korte update: heb eergisteren de Hawaiiquali gehaald in Weymouth.

Ben heel blij daarmee, want het was bijna een obsessie geworden.
Ik was dit jaar in Lanzarote op de startlijst, brak dan 3 weken daarvoor mijn sleutelbeen waardoor ik daar niet mee kon doen. Bij de IM Austria was ik daardoor noch niet geheel in vorm. Nu is het eindelijk gelukt.

10

Re: Hallo

Congratz!!! Wat gaaf zeg.

11

Re: Hallo

Wauw, gefeliciteerd!

12

Re: Hallo

Gefeliciteerd!!!
Ga je dan volgende maand of volgend jaar?

13

Re: Hallo

MontanaMan schreef:

Gefeliciteerd!!!
Ga je dan volgende maand of volgend jaar?

Dank je.
Volgend jaar: geen stress!

14

Re: Hallo

Heel gaaf hoor, en een jaar om er naar toe te werken, ook mooi! Hoop tzt wel een verslagje te lezen, zoveel Nederlanders doen daar niet mee elk jaar.