1

Onderwerp: laatste koppeltraining voor de vakantie

He He, kom net weer binnen na 2 uurtjes trainen. De laatste koppeltraining voor de vakantie is een feit. Heb eerst 20 min A1 gelopen, daarna 1.20 uur A2 gefietst en daarna weer 20 min A2 gelopen. Zalige training, lekker rustig en toch twee uurtjes volgemaakt. Morgen nog een rustige training (uurtje lopen) en vanaf maandag gaat er weer meer snelheidswerk plaatsvinden. Heb de tri van afgelopen zaterdag nog aardig lang in de benen gehad.
Ga zo lekker douchen en dan de auto inladen en op weg naar Nijmegen. Eerst dit weekend lekker sfferproeven tijdens de 4daagse feesten en vanaf dinsdag ga ik hard aan de slag, want ik ben daar als verzorger en masseur aanwezig. Heb de 4daasge zelf al meerdere malen gelopen, dus weet wel hoe het voelt. Nu mag ik de lopers van onze eigen groep lekker verzorgen en verwennen. Ga daar wel lopen (heb helaas geen fiets ter beschikking daar), maar lopen kun je bijna overal wel, dus dat komt goed. Het fietsen maak ik de week erna wel goed, want dan zit ik in de Ardennen.
Wil je zien bij welke groep ik werkzaam ben? kijk dan eens op www.blarenvoorafrika.nl en kom ook in de 4daagse stemming!!!!!
Trainse allemaal, het wordt geweldig mooi weer, dus op naar buiten en tot over 2 weekjes!!!!

groetjes
Wilma:cool::cool::cool::cool:

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........