1

Onderwerp: Challenge Almere 2017

Hehe editie 2016 is voorbij dus kunnen we al speculeren over 2017. Ik ben alvast ingeschreven tongue

2

Re: Challenge Almere 2017

ronnyke schreef:

Hehe editie 2016 is voorbij dus kunnen we al speculeren over 2017. Ik ben alvast ingeschreven tongue

Haha, die early bird korting is ook wel heel aantrekkelijk!

Ik wacht nog even en laat het van de rest van de planing afhangen, maar het is wel een ideaal parcours voor een pr.

3

Re: Challenge Almere 2017

Ik kon ook niet wachten, zaterdag met lopen eigenlijk al bedacht
Volgend jaar weer voor de halve, met alle leerpuntjes van dit jaar

D.

4

Re: Challenge Almere 2017

Goed bezig! Je kan maar weten waar je aan toe bent :-)

5

Re: Challenge Almere 2017

Mijn uitgangspunt is nooit twee keer zelfde wedstrid doen. Waarom? Er zijn nog zoveel mooie andere wedstrijden. Ikzelf 2014 1/2 Almere, vorig jaar 1/2 Ruegen en dit jaar 1/2 La Roche. Alle drie in het zelfde weekend. Dus keus genoeg.

6

Re: Challenge Almere 2017

Als ik nu de volledige in Almere heb gedaan zal de volgende ook wel elders zijn. Maar heb er de halve gedaan en het parcours ligt me wel dus voor mij ideaal denk ik voor mijn debuut op de volledige. Maar eerst nog een halve in Lissabon in mei dus heb al wat voor naar uit te kijken.

7

Re: Challenge Almere 2017

Mijn debuut volgend jaar op de hele ligt in Roth :-).

8

Re: Challenge Almere 2017

Misschien dat deze wedstrijd mijn debuut op halve afstand gaat worden... big_smile

9

Re: Challenge Almere 2017

Ook ingeschreven, het wordt mijn debuut op de halve...
Natuurlijk de thuiswedstrijd, afgelopen weekend zo genoten van de sfeer en mooie prestaties!

10

Re: Challenge Almere 2017

Ik denk dat ik er volgend jaar ook bij ben, dit jaar was ik ook ingeschreven maar helaas niet kunnen starten sad. Volgend jaar beter! Ga me nog niet inschrijven want je weet nooit wat er tussendoor gebeurt, kan in juli altijd nog.

11

Re: Challenge Almere 2017

vraag mij af hoeveel de inschrijving is na de early bird prijs verloopt. Is wel heel vroeg om je in te schrijven...

12

Re: Challenge Almere 2017

racechinees schreef:

vraag mij af hoeveel de inschrijving is na de early bird prijs verloopt. Is wel heel vroeg om je in te schrijven...

ik heb voor 20 euro een annuleringsverzekering genomen. Dat is voordeliger dan wachten tot mei en dan 50 euro meer betalen aan inschrijfgeld wink

13

Re: Challenge Almere 2017

Ik heb idd ook wel die verzekering genomen. Maar tja met het Apolo hotel erbij kom ik toch op een 660 euro in totaal.

14

Re: Challenge Almere 2017

Heb ik ook gedaan, opnieuw ingeschreven voor de 1/2, met 20 euro annuleringsverzekering

15

Re: Challenge Almere 2017

Ik heb me weer ingeschreven voor de halve ( kijken of ik me tijd nog wat scherper krijg ), zonder verzekering...

gewoon af en toe een gokje nemen

16

Re: Challenge Almere 2017

Ik heb ook geen verzekering ... tegen de tijd dat je die nodig zou gaan hebben keert ie toch niks meer uit.
Ik wou ook in het Apollo Hotel maar verplicht twee nachten boeken ging me te ver ...


Ik heb inmiddels wel mail van marathon-photo's dat de foto's en video klaar staan, vanavond maar eens kijken

D.

17

Re: Challenge Almere 2017

Die 2 nachten komen voor mij goed uit. Ik kom uit Belgie dus op vrijdag de fiets binnenbrengen en daar slapen, en als ik op zaterdag aankom na een hele denk ik niet dat ik nog zin heb om 200km in de auto te zitten.

18

Re: Challenge Almere 2017

Ben inderdaad ook al ingeschreven, met verzekering. Ik pak gewoon eerder in het jaar nog een hele, en als ik me daarna niet meer best voel meld ik me af. Dit jaar voor Maastricht geblesseerd geraakt, mocht me dat nu weer overkomen hoef ik me niet bezwaard te voelen. Ik zie wel:)