1

Onderwerp: Triatlhon Terneuzen

Achter de schermen wordt er hard gewerkt om op 8 July de eerste "Triathlon Terneuzen" te kunnen organiseren.
Organisatie ligt in handen van AV Scheldesport.
Hopelijk kunnen we zo de triathlonsport in het Zeeuwse, naast TOP Triathlon Middelburg en CIOS Triathlon in Wilhelminadorp weer uit het slop trekken.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2

Re: Triatlhon Terneuzen

Dennis Florussen schreef:

Achter de schermen wordt er hard gewerkt om op 8 July de eerste "Triathlon Terneuzen" te kunnen organiseren.
Organisatie ligt in handen van AV Scheldesport.
Hopelijk kunnen we zo de triathlonsport in het Zeeuwse, naast TOP Triathlon Middelburg en CIOS Triathlon in Wilhelminadorp weer uit het slop trekken.

Zeer goed initiatief!
Zeeland kan zeker wel weer wat meer triathlons gebruiken.
Hopelijk lukt het Scheldesport om de triathlon in Terneuzen van de grond te krijgen.

3

Re: Triatlhon Terneuzen

We gaan ons best doen!!

MartijnT schreef:
Dennis Florussen schreef:

Achter de schermen wordt er hard gewerkt om op 8 July de eerste "Triathlon Terneuzen" te kunnen organiseren.
Organisatie ligt in handen van AV Scheldesport.
Hopelijk kunnen we zo de triathlonsport in het Zeeuwse, naast TOP Triathlon Middelburg en CIOS Triathlon in Wilhelminadorp weer uit het slop trekken.

Zeer goed initiatief!
Zeeland kan zeker wel weer wat meer triathlons gebruiken.
Hopelijk lukt het Scheldesport om de triathlon in Terneuzen van de grond te krijgen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

4

Re: Triatlhon Terneuzen

Deze hoop ik ook te doen dan. Dicht in de buurt en op mijn trainingsparcours.

5

Re: Triatlhon Terneuzen

ronnyke schreef:

Deze hoop ik ook te doen dan. Dicht in de buurt en op mijn trainingsparcours.

TOP Ronny.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

6

Re: Triatlhon Terneuzen

Dennis, 1e zekere deelnemer meldt zich. Als geboren Terneuzenaar en getogen Zeeuws-Vlaming kan ik deze niet laten lopen. Is er al iets bekend over de afstanden? Dan kan ik hem opnemen in mijn jaarplanning.

Hopelijk lukt het met het organiseren.

7 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (20-10-16 11:16:03)

Re: Triatlhon Terneuzen

Lennart,

Leuk!!! de afstand wordt een 1/8ste ,
Individueel,
Duo of Trio

Zodat iedereen mee kan doen.

Lennart73 schreef:

Dennis, 1e zekere deelnemer meldt zich. Als geboren Terneuzenaar en getogen Zeeuws-Vlaming kan ik deze niet laten lopen. Is er al iets bekend over de afstanden? Dan kan ik hem opnemen in mijn jaarplanning.

Hopelijk lukt het met het organiseren.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

8

Re: Triatlhon Terneuzen

We hebben dit weekend receptie van mijn tri vereniging en ik zal het daar eens aankaarten mischien voor wat samenwerking of deelnemers samen te krijgen. Maar ik beloof niks natuurlijk.

9

Re: Triatlhon Terneuzen

Ik zet 'm ook op het lijstje!

10

Re: Triatlhon Terneuzen

Geweldig!!!

Louise schreef:

Ik zet 'm ook op het lijstje!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

11

Re: Triatlhon Terneuzen

Ok, ja informeren kan altijd, ik hoor het wel, alvast bedankt.

ronnyke schreef:

We hebben dit weekend receptie van mijn tri vereniging en ik zal het daar eens aankaarten mischien voor wat samenwerking of deelnemers samen te krijgen. Maar ik beloof niks natuurlijk.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

12

Re: Triatlhon Terneuzen

Ik plan hem ook in.

Stayer of niet stayer?

13

Re: Triatlhon Terneuzen

Niet stayer!

RubenM schreef:

Ik plan hem ook in.

Stayer of niet stayer?

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

14

Re: Triatlhon Terneuzen

Gefeliciteerd, ik had ergens anders (Strava) al voorbij zien komen ;-)

1/8ste is mij net iets te kort, maar desondanks ga ik er vanuit dat het een groot succes wordt.

--M

15

Re: Triatlhon Terneuzen

1/8e is mij ook tekort maar omdat het dan toch dicht bij huis is en mijn trainingsparcours wil ik deze toch niet missen.

16

Re: Triatlhon Terneuzen

Thanks mannen, we gaan ons best doen om er een feest van te maken.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

17

Re: Triatlhon Terneuzen

Triatlon Terneuzen gaat op 8 Juli door!!!!!!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

18

Re: Triatlhon Terneuzen

Dat is goed nieuws, Dennis. Ik heb hem op de kalender gezet en zal er zijn.

Is er al extra info? Of komt er tzt een site met info? Waar is het zwemmen?

19

Re: Triatlhon Terneuzen

Hier staat-ie ook in de agenda! Ben ook benieuwd naar meer info.

Louise

20

Re: Triatlhon Terneuzen

Helemaal goed. Kalender raakt weer aardig gevuld.
Benieuwd naar het parcours.

21

Re: Triatlhon Terneuzen

Voor mezelf is mijn planning gemaakt voor 2017 en ik stap er niet meer vanaf. Volgende editie mischien in de hoop er dan een kwart gaat zijn want een 1/8e is zowiezo niks voor mij.

22 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (12-02-17 20:12:34)

Re: Triatlhon Terneuzen

Meer info (FB en internetsite) volgen snel,
De organisatie is een samenwerking tussen "Stichting Open water zwemmen Zeeuws Vlaanderen", "Wielervereniging Zeeuws Vlaanderen" en "AV Scheldesport".
Zwemmen gaat plaats vinden in de Otheense kreek. (thv DOW roeivereniging, die hun accommodatie ter beschikking stellen)
Het fiets parcours gaat vanaf T1 zo snel mogelijk de polder ten oosten van Terneuzen in en de weg terug aan de "zoute kant" van de zeedijk (Dus prachtig zicht over de Westerschelde, dit wordt op dit moment uitgewerkt)
T2 is op de atletiekbaan van AV Scheldesport vanaf daar is het de kortste weg weer richting kreek waar over voetpaden een "heen en weer" parcours is uitgezet.

We houden het op een 1/8 om de drempel zo laag mogelijk te houden zodat elke sport liefhebber aan onze mooi sport kan deelnemen, je kan deelnemen als trio duo of individueel.

We houden een max inschrijving aan van 150 starters aan. We willen ons voor de eerste keer niet gelijk kapot groeien maar een stevig fundatie leggen voor in de toekomst.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

23

Re: Triatlhon Terneuzen

Ik zal zowiezo wel aan het parcour ergens staan want ik rij daar in die periode bijna dagelijks met de fiets.

24

Re: Triatlhon Terneuzen

De fiets ronde,(waarschijnlijk)
https://www.strava.com/activities/872260232

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

25

Re: Triatlhon Terneuzen

Mooi rondje met meer dan prima wegdek. Zal een zeer snel parcours worden.