1 Laatst bewerkt door Benn (03-11-16 20:35:11)

Onderwerp: Duathlons (buitenland)

Dit jaar heb ik deelgenomen aan de duathlon op Alpe 'd Huez en daar dan ook een vakantie aangekoppeld. Op zich is het al leuk om aan een (grote) wedstrijd in het buitenland deel te nemen en daar naar toe te leven en 't is al helemaal leuk om dit te koppelen aan een vakantie in een mooie omgeving.

Nu ben ik voor volgend jaar op zoek naar een gelijkaardige uitdaging. Dus als er mensen zijn die weet hebben van andere gelijkaardige duathlons in het buitenland...laat maar komen.

2

Re: Duathlons (buitenland)

Powerman Zofingen is volgens mij een beetje het Hawaii van de duathlon (qua deelnemersveld/prestige dan, niet qua klimaat wink

Maar kan zijn dat je daar ook voor moet kwalificeren. Iig een goed lastig parcours, maar niet "extreem" dacht ik.

3

Re: Duathlons (buitenland)

Zou inderdaad voor de Powerman-wedstrijden gaan. 7 mei is die in Hosingen, Luxemburg; niet zo'n grote klim, maar wel wat hoogtemeters.

4

Re: Duathlons (buitenland)

Kijk eens op triafreunde.de onder termine, duitsland kiezen, vind je een overzicht met alle duathlons, zwemlopen en triatlons, zowel de reguliere als cross.