1

Onderwerp: Verlichting.

We zijn weer in de donkere maanden, dus het is weer tijd voor de kerstboomverlichting om armen en benen tijdens het lopen in het donker. Nu heb ik simpele led om de armen, volgens mij gewoon van de AktieSport, en die werken gewoon goed. Alleen vind ik dat de batterijen vrij snel op zijn. Goedkope batterijen of dure maakt niet zoveel uit, maar ik kan elke twee weken een nieuw setje batterijen erin doen omdat het licht dan al weer zwak is. Ik loop tussen de 5-8uur per week ongeveer. Nou zijn er verschillende redenen om snel stervende batterijen niet relaxt te vinden; kost geld, slecht voor het milieu, etc.
Hebben jullie misschien advies voor een ander setje feestverlichting voor tijdens het lopen? Misschien oplaadbare?

2

Re: Verlichting.

ik gebruik sinds kort het loopvest van led-vest.nl. Bevalt me erg goed.Licht in het dragen en super goed zichtbaar.

Vind die dingen om de armen niet prettig lopen en dit merk je nauwelijks. Gewoon oplaadbaar via het stopcontact

gr ramon

3

Re: Verlichting.

Ik heb een LED vest, zoiets https://www.agradi.nl/premiere-reflecte … s-kind.htm
Gaan AA batterijen in (dus die zou je kunnen opladen). Je wordt een soort running christmas tree, maar niemand zie je over het hoofd... Loopt ook prima, is goed verstelbaar. Je voelt het nauwelijks. Aanrader.

triathlon is 3x leuker!

4

Re: Verlichting.

ramon schreef:

ik gebruik sinds kort het loopvest van led-vest.nl. Bevalt me erg goed.Licht in het dragen en super goed zichtbaar.

Vind die dingen om de armen niet prettig lopen en dit merk je nauwelijks. Gewoon oplaadbaar via het stopcontact

gr ramon

Ik heb dus nu een vest aangeschaft van led-vest. Ik ben nu werkelijk een wandelende kerstboom. Goede verlichting! En tevens oplaadbaar via de usb, ideaal. Niet meer rommelen met batterijen. Dank voor de tip. Ik heb er plezier van!

5

Re: Verlichting.

ErikE schreef:
ramon schreef:

ik gebruik sinds kort het loopvest van led-vest.nl. Bevalt me erg goed.Licht in het dragen en super goed zichtbaar.

Vind die dingen om de armen niet prettig lopen en dit merk je nauwelijks. Gewoon oplaadbaar via het stopcontact

gr ramon

Ik heb dus nu een vest aangeschaft van led-vest. Ik ben nu werkelijk een wandelende kerstboom. Goede verlichting! En tevens oplaadbaar via de usb, ideaal. Niet meer rommelen met batterijen. Dank voor de tip. Ik heb er plezier van!


Graag gedaan.  Ben er zelf ook erg content mee

6

Re: Verlichting.

Als je niet loopt kun je er de kerstboom mee verlichten.