1

Onderwerp: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

Hoi,

Ik hoorde dat ZC Koewacht aan het onderzoeken is om een borstcrawl techniek cursus te gaan organiseren samen met de knzb. Alleen ze hebben een mininaal aantal deelnemers nodig. Zelf wil ik wel meedoen, want mijn techniek kan wel bijgeschaafd worden. Zijn er nog meer zeeuwen of vlamingen die er in geïnteresseerd zijn?

2

Re: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

Zeker interesse!

enkel niet zo vaak op forum hier :$

beter bereikbaar via allan(punt)musicmaestro(apestaartje)gmail(punt)com

thanks. Leuk!

3

Re: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

In de Koewacht is dat daar geen buitenbad? Of hebben ze daar binnen ook een? Mijn baas woont daar vlak tegen en die hoor ik toch vaak bezig dat hij met de kleine daar gaat zwemmen in de zomer.

4

Re: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

musicmaestro schreef:

Zeker interesse!

enkel niet zo vaak op forum hier :$

beter bereikbaar via allan(punt)musicmaestro(apestaartje)gmail(punt)com

thanks. Leuk!

Musicmaestro ik zal je mailadres doorgeven bij zckoewacht, dan kunnen zij jou verder op de hoogte houden.

5

Re: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

ronnyke schreef:

In de Koewacht is dat daar geen buitenbad? Of hebben ze daar binnen ook een? Mijn baas woont daar vlak tegen en die hoor ik toch vaak bezig dat hij met de kleine daar gaat zwemmen in de zomer.

ZCKoewacht werkt hun trainingen af in Hulst en Wachtebeke. Daar zal waarschijnlijk de cursus ook wel gegeven worden.

6

Re: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

Ha dat dacht ik al want in Wachtebeke word wel vaker zo een cursus gegeven. Hulst daar heb ik geen weet van ben daar eigenlijk ook nog nooit gaan zwemmen. Zie er wel verschillende van regio Hulst bij ons in het zwembad (Beveren)

7

Re: KNZB Borstcrawl techniek cursus Zeeland

Lennart73 schreef:
musicmaestro schreef:

Zeker interesse!

enkel niet zo vaak op forum hier :$

beter bereikbaar via allan(punt)musicmaestro(apestaartje)gmail(punt)com

thanks. Leuk!

Musicmaestro ik zal je mailadres doorgeven bij zckoewacht, dan kunnen zij jou verder op de hoogte houden.

thanks. Ik heb het gezien. :like: