1

Onderwerp: Mallorca: Powerman en algemeen

Net ingeschreven voor de korte afstand van Powerman Mallorca en een vliegticket geboekt. cool

Ik wil de dagen ervoor en erna ook lekker ontspannen en mooie ritten maken. Kan iemand een degelijke fietsverhuur aanraden?

En ik ben nog aan het twijfelen of ik een auto huur of een paar keer de taxi pak en verder toch alles fiets. Hoe is de busverbinding, buiten het hoogseizoen?

Andere tips zijn ook van harte welkom. Ik ben bezig met een leuke AirBnB, en anders wordt het een hotel in de buurt van de startlocatie.

2

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

http://www.cyclinglocations.com/max-hurzeler-mallorca/ en zit vlakbij de start volgens mij

3

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

Leuk Linda !!

Max Huerzeler heeft idd goede fietsen , die huren wij ook als we daar op trainingskamp zijn in
Can Picafort .

4

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

ik ga de challenge doen daar. verhuren ze daar tt fietsen of mnoet je gewoon ene racer nemen?

5

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

Die Challenge daar mag je altijd wat commentaar over posten achteraf want ik heb deze voor 2018 op mijn verlanglijstje staan.

6

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

Ik heb een paar keer de 70.3 gedaan op Mallorca, maar die is helemaal aan de andere kant van het eiland. Ik ben ook wel benieuwd naar de Challenge. De verhalen die ik er over heb gelezen zijn positief.

Bij de verhuurlocaties van fietsen heb ik nog nooit tijdritfietsen gezien overigens, en als ze die aanbieden en je hebt er een nodig voor een triathlon dan zou ik zeker tijdig reserveren.

7

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

De IM70.3 is te druk aan het worden volgens mij. Het spreekt mij in elk geval niet meer aan. De challenge daar integen dan weer wel met de planning die ik +- al heb voor 2018 ;-)

8

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

Ik ga toch voor een hotel, lekker verzorgd en dan hoef ik niet elke avond nog het binnenland in te rijden met een huurauto.

Twijfel alleen nog over halfpension. Zijn in die tijd (eind feburari) genoeg restaurants geopend in Can Picafort?

9

Re: Mallorca: Powerman en algemeen

Ik zou kiezen voor een andere plaats dan can picafort, in Alcudia(centrum) en de westkant kun je beter eten en heb je een minder engels en duits plakplaatjes gehalte