1

Onderwerp: doel omgegooid

Zou dit jaar de halve van almere gaan doen,nog wel zolang gewacht met inschrijven of te kijken of ik doel wel een beetje zou halen.
Helaas de boel bij moeten stellen.
Lopen en fietsen gaat eigenlijk wel boven verwachting,fietsen wist ik al omdat ik dat al paar jaar doe.
Maar lopen ook ondanks mijn drukke werk en lange werkdagen pak ik lopen ook goed op,mijn tempo gaat nog steeds vooruit!
En loop ook steeds makelijker de langere afstanden dat merk ik ook goed.
Helaas is het zwemmen voor mij niet haalbaar gebleken op deze termijn wat ik gedacht had.
Ik als kind altijd bloedhekel gehad aan zwemmen en bang voor water,wist dat dit voor moeilijkheden zou zorgen.
Ik heb van de winter een borstcrawl cursus gedaan bij ons en ging wel wat vooruit maar bleef drama.
Zo en zo de slag te pakken krijgen en dan ook nog het ademen.
Daarom heb ik nu maar ook omdat ik keuzes moest maken de triathlon laten vallen en meer voor duathlon heb gekozen.
Ik kan vanwege mijn korte tijd blijven inzetten op zwemmen en kostbare tijd verliezen,of inzetten voor de duathlon zo dat ik daar wat extra kostbare tijd heb om te trainen.
Dat laatste dus gedaan.
Dus begin april mijn eerste rbr korte afstand heb gedaan,inmiddels ook mijn eerste halve marathon geopen en fietsen gaat ook goed vooruit.
Nou heb ik volgende maand als alternatief voor de halve van almere de nk duin duathlon in almere.
Een mooie lange afstand waar ik toch meer interesse in heb 10r/60f/10r.
En voor de rest nog wat kleinere wedstrijdjes.
Mijn laatste wedstrijd is die rbr borne een hele leuke in augustus,en daarna wil ik mijn doel weer omgooien.
Dan doe ik dam tot dam en halve van amsterdam waar ik gewoon een paar mooie tijden nog wil neerzetten,en dan daarnaast gewoon weer een poging doen om mijn zwemmen te verbeteren.