1

Onderwerp: Frysman 8-7-2017

Zijn er nog Frysman gangers volgende week?
Heb er zin in. Nu lekker rustig aan en uitrusten.
Niet echt een streef tijd in gedachten.
Binnen zijn voordat het donker wordt ;-)
Doel is genieten :-)

2

Re: Frysman 8-7-2017

Ik ben er niet maar ben ongelooflijk jaloers. Hoop er volgend jaar aan de start te staan.

3 Laatst bewerkt door Emiel1969 (12-07-17 13:19:04)

Re: Frysman 8-7-2017

Was echt een onwijs leuke wedstrijd. Organisatie en vrijwilligers echt SUPER!! Geen andere woorden voor!!
Allemaal liefhebbers van de sport en dat merk je bij alles.
Sfeer was zo relaxed. Niet zo'n commercieel circus als bijvoorbeeld een Ironman. (met alle respect)
Bij laatste 2 rondjes lopen met pijn in benen dacht ik ik doe nooit geen hele meer :-)
Maar nu de spierpijn weg is heb ik besloten om volgend jaar in leven en welzijn gewoon weer mee te doen.

Tijden voor wat ze waard zijn:
Zwemmen 1:15 uur
Fietsen 5:50 uur
Lopen 4:14 uur
Eindtijd 11:29 uur
Zeer tevreden met oog op niet al te veel fiets- en loop kilometers dit jaar.
Doel volgend jaar < 11 uur.

Zie je volgend jaar ;-)

ronnyke schreef:

Ik ben er niet maar ben ongelooflijk jaloers. Hoop er volgend jaar aan de start te staan.

4

Re: Frysman 8-7-2017

Emiel1969 schreef:

Was echt een onwijs leuke wedstrijd. Organisatie en vrijwilligers echt SUPER!! Geen andere woorden voor!!
Allemaal liefhebbers van de sport en dat merk je aan alles.
Sfeer was zo relaxed. Niet zo'n commercieel circus als bijvoorbeeld een Ironman. (met alle respect)
Bij laatste 2 rondjes lopen met pijn in benen dacht ik ik doe nooit geen hele meer :-)
Maar nu de spierpijn weg is heb ik besloten om volgend jaar in leven en welzijn gewoon weer mee te doen.

Tijden voor wat ze waard zijn:
Zwemmen 1:15 uur
Fietsen 5:50 uur
Lopen 4:14 uur
Eindtijd 11:29 uur
Zeer tevreden met oog op niet al te veel fiets- en loop kilometers dit jaar.
Doel volgend jaar < 11 uur.

Zie je volgend jaar ;-)

ronnyke schreef:

Ik ben er niet maar ben ongelooflijk jaloers. Hoop er volgend jaar aan de start te staan.

5

Re: Frysman 8-7-2017

Mooi gedaan Emiel, gefeliciteerd! Het heeft op mij ook zeker een aantrekkingskracht, zo'n relatief klein evenement door en voor liefhebbers.

6

Re: Frysman 8-7-2017

Emiel1969 schreef:

Bij laatste 2 rondjes lopen met pijn in benen dacht ik ik doe nooit geen hele meer :-)
Maar nu de spierpijn weg is heb ik besloten om volgend jaar in leven en welzijn gewoon weer mee te doen.

Duidelijk toch, hoeft geen smile achteraan, min min blijft plus. wink

7

Re: Frysman 8-7-2017

Volgend jaar wij samen he Maarten :-) ik moet nog eens zien wanneer het is en hoe het uitkomt met mijn werk maar zou hem zeker graag willend doen als het mogelijk is

8

Re: Frysman 8-7-2017

Waarschijnlijk weer begin juli

9

Re: Frysman 8-7-2017

Als het even kan ben ik erbij Ronnyke. Ik laat mijn 2018 programma afhangen van het al dan niet ingeloot worden voor Norseman.

10

Re: Frysman 8-7-2017

Ik ga eerst eens zien in Almere of een volledige wel iets voor mij is en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen in  2018.

11

Re: Frysman 8-7-2017

Ik kan geen pagina vinden over de editie van dit jaar maar in verband met een hardnekkige blessure heb ik een startbewijs over. Als iemand interesse heeft om bij dit kleinschalife evenement te starten laat het maar weten.

12

Re: Frysman 8-7-2017

Mischien op de Facebook site van de Friesman zelf of op andere triathlon forum's. Er is nog wel interesse voor denk ik.

13

Re: Frysman 8-7-2017

Drie maanden inkorten op mijn schema is misschien niet verstandig maar deze wedstrijd sprak me enorm aan. Is het startbewijs nog beschikbaar en wat kost het?

14

Re: Frysman 8-7-2017

Na het wegvallen van IM Maastricht ben ik op zoek naar een nieuwe Full Distance wedstrijd.
Kan iemand me meer informatie geven betreft het parcours?

15

Re: Frysman 8-7-2017

Vrij eenvoudig. Vlak en winderig niks meer of minder. Het zwemmen was wel niet min vond ikzelf maar dat is dan weer afhankelijk van de wind natuurlijk. Ikzelf vond het wel een fijne wedstrijd zeker een aanrader.