76

Re: Challenge Almere 2017

ramon schreef:

Ja dat zou ik eens kunnen proberen. Heb vd week een stuk gelezen van Asker Jeukendrup over lucht in de maag door de fietspositie in combi met het zwemwater. Wil dar eens verder op gaan zoeken want dat klinkt wel aannemelijk

denniss schreef:
ramon schreef:

Op een of andere manier lijkt het wel dat ik erg veel water binnen krijg en dat dit in mijn maag niet lekker gaat zitten.Al bij meerdere wedstrijden(ook kortere) last van gehad. Ik dacht dat het kwam door de gels maar door ze alvast op te lossen was het inde kortere wedstrijden dit seizoen een stuk beter. Echter in Almere dus niet. Dat wordt dus een aandachtpunt voor de aankomende maanden.

Wat je evt kan proberen is om na het zwemmen gelijk wat cola te drinken om je maag tot rust te brengen, misschien helpt het.

Oke ben benieuwd, als je iets gevonden hebt.

77

Re: Challenge Almere 2017

Ik heb de tip van Mark Allen geprobeerd om na het zwemmen en wisselen zeker nog een 10min te wachten voor je begint te eten of drinken. Door het zwemmen en de hectiek van de wissel kan de maag wat belast zijn en eens je op de fiets wat in je ritme en positie zit deze ook wat tot rust komt. En dit werkte goed al heb ik nu niet zo heel veel last van maag/darm klachten.

78

Re: Challenge Almere 2017

Ik ga mijn best doen....


denniss schreef:
ramon schreef:

Ja dat zou ik eens kunnen proberen. Heb vd week een stuk gelezen van Asker Jeukendrup over lucht in de maag door de fietspositie in combi met het zwemwater. Wil dar eens verder op gaan zoeken want dat klinkt wel aannemelijk

denniss schreef:

Wat je evt kan proberen is om na het zwemmen gelijk wat cola te drinken om je maag tot rust te brengen, misschien helpt het.

Oke ben benieuwd, als je iets gevonden hebt.