1

Onderwerp: Ironman Maastricht 2018 - 5 augustus

Uitgeloot voor de Norseman (ik blijf het proberen), dus ingeschreven voor Ironman Maastricht. Lekker voordat we op zomervakantie gaan, dat is voor iedereen beter. Ambitie anders dan zo snel mogelijk gaan nog niet duidelijk, maar het is wel het NK dus dat levert wat extra druk op.

Al anderen hier die zich hebben ingeschreven?

2

Re: Ironman Maastricht 2018 - 5 augustus

Nope, maar ik zit er wel ernstig over te denken om dit als mijn eerste full distance triathlon te doen. Begin augustus lijk ik altijd op mijn best te zijn. Afgelopen maand in Afrika geweest voor werk en niet getraind. Net een weekje op Mallorca geweest en weer wat gelopen en elke dag gezwommen (bonus was dat Miriam van Rijen trainingen gaf in het hotel, wisten we vantevoren niet. Aantal zwem en looptrainingen van haar gehad waar m'n vriendin en ik de enige deelnemers waren!). Eerst maar eens een of twee maanden opbouwen en kijken hoe het gaat (achilles zeurt een beetje), en dan hopelijk Maastricht als doel stellen!

3

Ik doe normaal de Frysman anders zou ik Maastricht ook wel eens willen doen hebben. In 2019 mischien maar dan wil ik eigenlijk Kopenhagen doen :-) zoveel wedstrijden en zo weinig tijd :-(

4

Lijkt me supergaaf om een keer te doen. 2018 komt voor mij een jaartje te vroeg. Wellicht in 2019. Ben wel van plan met wat vrienden te gaan kijken om wat sfeer te proeven!

5

davidr schreef:

Lijkt me supergaaf om een keer te doen. 2018 komt voor mij een jaartje te vroeg. Wellicht in 2019. Ben wel van plan met wat vrienden te gaan kijken om wat sfeer te proeven!

Zeker doen! Dat heb ik vorig jaar gedaan en het is een leuke wedstrijd om te volgen (als het weer een beetje meezit). En probeer dan ook de zwemstart mee te pakken vanaf een van de bruggen.

6 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (13-11-17 11:55:08)

Er doen steeds meer bekenden mee, dus dan kom ik ook wel een dagje kijken. Ik zet hem gelijk in de agenda!

Update: Misschien op de terugweg vanuit Eupen, die vallen natuurlijk weer tegelijk. hmm

7

Afgelopen 2 jaar meegedaan. Dit jaar andere plannen (Frankfurt & Wales) maar ik ga er zeker naar toe om te supporteren!

8

Ik ben ook van de partij. Maastricht wordt mijn eerste hele, samen met mijn broertje.