1

Onderwerp: Iedereen een gezond en sportief 2018 gewenst!

Ik wens alle leden en bezoekers een gezond en sportief 2018! Dat jullie gestelde doelen maar uit mogen komen!

Wederom iedereen bedankt voor jullie bijdrage(n) aan dit forum! Ook in 2017 is dankzij jullie weer veel nuttige informatie op dit forum verschenen, ik hoop dat dit in 2018 opnieuw gebeurt.

De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat het aantal berichten en aanmeldingen wat terugloopt. Om het forum in 2018 iets meer te laten 'leven' kunnen jullie misschien een beetje helpen door bijvoorbeeld de admin van jouw verenigingswebsite te vragen om een linkje naar het forum te plaatsen. Alle beetjes helpen!

Druk of niet, in 2018 blijft het forum gewoon in de lucht! Veel plezier met huidige en toekomstige discussies, gedachtewisselingen, plannen en wat dies meer zij!

Bedankt voor 2017!!

2

Re: Iedereen een gezond en sportief 2018 gewenst!

Ook een gelukkig en gezond jaar gewenst voor jou en alle gebruikers.

3

Re: Iedereen een gezond en sportief 2018 gewenst!

Wijnand, bedankt voor weer een jaartje Moderaten!
En natuurlijk de beste wensen.
Ik denk dat facebook (triathlonliefhebbers etc) een steeds grotere concurrent wordt. Daar zijn meer en snellere reacties, het nadeel is alleen dat je er niks kunt terug vinden, dat is echt de meerwaarde van een forum.
Ik zie dat meer fora er mee te kampen hebben de laatste jaren, lastig!

4

Re: Iedereen een gezond en sportief 2018 gewenst!

Iedereen de beste wensen en op naar een sportief 2018! En Wijnand wederom bedankt voor je inzet het afgelopen jaar (en hopelijk het komende jaar).

Verder wat Hedcandy zegt. Al vind ik de participatie op het forum nog niet dusdanig dat het echt zorgelijk wordt. Ik denk dat een forum zich vanzelf als een meer bestendige informatiebron manifesteert dan het vluchtige Facebook.