1 Laatst bewerkt door marcell (11-06-18 08:38:55)

Onderwerp: Triathlon Rosmalen 17-06-2018

Komende zondag keert de triathlon in Rosmalen weer terug op de kalender. Voor mij een van de triathlons die het dichtst bij huis is, dus toen ik die voorbij zag komen direct ingeschreven. Als testmoment in mijn voorbereiding voor de halve in Almere natuurlijk gekozen om mee te gaan doen met de kwart.

Zijn er nog meer van hier aanwezig komende zondag?

Mijn voorspelling/doel voor komende zondag:
zwemmen: 20:00 (zonder wetsuit)
fietsen: 01:09:24 (40,48km)
lopen: 51:00 (10km)
wissels: 3:00
totaal: 02:23:24

Vorig jaar bij mij laatste (en enige) kwart in Anna Paulowna deed ik er 2:38 over. En ook al zijn triathlons vrijwel niet te vergelijken met elkaar vind ik het een mooi streven om er ongeveer een kwartier vanaf te halen deze keer.

Update na het weekend met mijn de behaalde prestatie!

2

Re: Triathlon Rosmalen 17-06-2018

We zitten nog een beetje te twijfelen tussen Rosmalen en Zandvoort voor komend weekend.  Zandvoort is lekker dichtbij en tijdens een mooi weekend met Cycling Zandvoort, maar is ook een keer zo duur in vergelijking met Rosmalen..

3

Macer schreef:

We zitten nog een beetje te twijfelen tussen Rosmalen en Zandvoort voor komend weekend.  Zandvoort is lekker dichtbij en tijdens een mooi weekend met Cycling Zandvoort, maar is ook een keer zo duur in vergelijking met Rosmalen..

Dat wordt een lastige keuze dan om te maken!

Wat ik begrepen heb van Rosmalen is dat er ook een vrij groot gedeelte beginners bij zal zijn, met name op de 1/8e afstand.Het fiietsparcour schijnt wel lekker snel te zijn.

Bij het parc fermée wordt er een horecaplein aangelegd met wat foodtrucks, er is een promo-"dorp" met stands van de sponsoren. Voor de kleine aanwezigen is er een kids obstacle event, een beetje te vroeg voor ons 8 maanden oude zoontje, maar wel een leuke toevoeging voor anderen misschien.
(Nee ik zit niet in de organisatie, of heb geen commercieel belang. smile )

4

Macer schreef:

En de keuze al gemaakt voor komende zondag?

Verder weinig animo vanuit hier zo te zien :-)

Afgelopen dagen voel ik me niet helemaal lekker, gelukkig nog wel rustig wat kunnen trainen. Minder dan een normale taper week, en het kostte me een stuk meer moeite om er een beetje tempo in te houden. Ben benieuwd wat dat gaat betekenen voor zondag.

Laatste update (gisteren) watertemperatuur: 20.6 C. smile Als dat zo blijft dan mag ik gewoon heerlijk in mijn wetsuit zwemmen.

5

Het wordt toch Zandvoort voor ons vanmiddag

6

Macer schreef:

Jammer dat het r b r werd he....

7 Laatst bewerkt door marcell (Vandaag 07:43:35)

Gisteren was de triathlon in Rosmalen weer terug, nadat het bijna 20 jaar niet meer op de kalender heeft gestaan.

Gelukkig was het niet al te warm, maar een beetje (veel) minder wind had op de fiets wel fijner geweest.

Super tevreden met een eindtijd van 2:19:34!

...en nu zie ik ineens dat er een heel stuk van mijn bericht niet gepost is??...

8

Hedcandy schreef:
Macer schreef:

Jammer dat het r b r werd he....

Toen ik de zee zag vond ik dat niet zo erg... ;-)