1

Onderwerp: nieuw lid

Dag fanaten,
Ik ben nieuw hier. Nul ervaring met gezonde ambitie. We zien wel wat het wordt.
Bart

2

Re: nieuw lid

Welkom hier! Heb je al iets op de planning staan? Triathlon nog dit jaar of volgend voorjaar? Misschien een hardloopwedstrijdje komende winter? Of moet je echt nog beginnen vanaf 0 met hardlopen en zwemmen? (fietsen kun je vast al wink )

3

Re: nieuw lid

Sandra86 schreef:

Welkom hier! Heb je al iets op de planning staan? Triathlon nog dit jaar of volgend voorjaar? Misschien een hardloopwedstrijdje komende winter? Of moet je echt nog beginnen vanaf 0 met hardlopen en zwemmen? (fietsen kun je vast al wink )

Ik kan eigenlijk totaal niet zwemmen. Tis te zeggen, crawl max 10 meter, gewone schoolslag 25. Ik ben eerder fietser en jogger. 100 km fietsen is geen probleem .Maar de gemiddelden op dit forum haal ik van belange niet  27-28/km/u vind ik al goed. Lopen doe ik wekelijks maar de snelheid gaat ieder jaar achteruit. Nu loop ik 10k op een uurtje.

4

Re: nieuw lid

Sandra86 schreef:

Welkom hier! Heb je al iets op de planning staan? Triathlon nog dit jaar of volgend voorjaar? Misschien een hardloopwedstrijdje komende winter? Of moet je echt nog beginnen vanaf 0 met hardlopen en zwemmen? (fietsen kun je vast al wink )

Ik kan eigenlijk totaal niet zwemmen. Tis te zeggen, crawl max 10 meter, gewone schoolslag 25. Ik ben eerder fietser en jogger. 100 km fietsen is geen probleem .Maar de gemiddelden op dit forum haal ik van belange niet  27-28/km/u vind ik al goed. Lopen doe ik wekelijks maar de snelheid gaat ieder jaar achteruit. Nu loop ik 10k op een uurtje.

5

Re: nieuw lid

27a28km/h is voor een training of gewoon een tocht echt niet zo gek hoor. Zit vaak ook in die regionen. In wedstrijden gaat het dan wel een stuk harder.

En niet meer dan 25m schoolslag aan één stuk? Mooi dat je dan toch de uitdaging aan gaat.

6

Re: nieuw lid

Welkom hier!
Mijn fiets en looptempo zijn niet heel veel sneller hoor, dus je komt er zeker wel!

Veel plezier met trainen en je weg naar...wie weet wat!!

7

Re: nieuw lid

bartopdebeeck schreef:

Dag fanaten,
Ik ben nieuw hier. Nul ervaring met gezonde ambitie. We zien wel wat het wordt.
Bart

Bart welkom! Hopelijk krijg je hier genoeg ervaring met gezonde ambitie, al wedstrijden op het oog?

8

Re: nieuw lid

bartopdebeeck schreef:

Dag fanaten,
Ik ben nieuw hier. Nul ervaring met gezonde ambitie. We zien wel wat het wordt.
Bart

Welkom Bart!

Het begint met ambitie en ook vooral lol erin hebben!

9

Re: nieuw lid

Ook van mij welkom - die tempo's lijken me geen belemmering voor het volbrengen van een triathlon, maar langer kunnen zwemmen dan 25 meter is natuurlijk wel een voorwaarde. Hopelijk krijg je dat onder de knie!

Louise

10

Re: nieuw lid

bartopdebeeck schreef:
Sandra86 schreef:

Welkom hier! Heb je al iets op de planning staan? Triathlon nog dit jaar of volgend voorjaar? Misschien een hardloopwedstrijdje komende winter? Of moet je echt nog beginnen vanaf 0 met hardlopen en zwemmen? (fietsen kun je vast al wink )

Ik kan eigenlijk totaal niet zwemmen. Tis te zeggen, crawl max 10 meter, gewone schoolslag 25. Ik ben eerder fietser en jogger. 100 km fietsen is geen probleem .Maar de gemiddelden op dit forum haal ik van belange niet  27-28/km/u vind ik al goed. Lopen doe ik wekelijks maar de snelheid gaat ieder jaar achteruit. Nu loop ik 10k op een uurtje.

Als je 100 km met 27 á 28 km/h kunt fietsen vind ik dat een mooi gemiddelde!

11

Re: nieuw lid

Maca944 schreef:
bartopdebeeck schreef:

Dag fanaten,
Ik ben nieuw hier. Nul ervaring met gezonde ambitie. We zien wel wat het wordt.
Bart

Bart welkom! Hopelijk krijg je hier genoeg ervaring met gezonde ambitie, al wedstrijden op het oog?

Bedankt, Ja ondertussen heb ik me ergens ingeschreven in Frankrijk

12

Re: nieuw lid

Mooi, welke wordt het in la France??