251

Re: Plannen seizoen 2019

Mooie plannen, en gefeliciteerd!

252 Laatst bewerkt door Louise (20-02-19 18:21:19)

Re: Plannen seizoen 2019

Van mij ook John nog gefeliciteerd dan (Marcell had ik al gehad wink )

Edit: grappig, dit topic verschuift van de sportieve plannen naar dingen als trouwen en kinderen krijgen - past op zich ook allemaal prima onder de topictitel wink

Louise

253 Laatst bewerkt door Stoelio (21-02-19 16:02:13)

Re: Plannen seizoen 2019

Louise schreef:

Van mij ook John nog gefeliciteerd dan (Marcell had ik al gehad wink )

Edit: grappig, dit topic verschuift van de sportieve plannen naar dingen als trouwen en kinderen krijgen - past op zich ook allemaal prima onder de topictitel wink

Louise

Laat ik een combinatie van beiden maken:-).  7 mei hopen wij ook ons derde kindje te krijgen. Nu had ik daarvoor al het voornemen om aan de halve van Nieuwkoop mee te doen op 26 mei. Onze eerste 2 zoons zijn beide 2 weken "te laat" geboren en de laatste was in het ziekenhuis waardoor ook dit keer het ziekenhuis de plek wordt. Dus als ons kind deze keer ook twee weken te laat is en mijn vrouw weer 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven zijn we precies op tijd thuis:o :-)
Zal wel een emotionele rollercoaster worden maar beter dit dan dat Nieuwkoop 2 weken eerder was en je niet kan gaan omdat je vrouw kan bevallen.  En een triathlon op een later datum zou hem ook niet worden omdat ik dan niet meer genoeg tijd heb om te trainen. Ik kijk er naar uit, vooral naar het nieuwe leven maar stiekem ook naar de halve als ik nog geen rits van gebroken nachten heb gehad:-)

254

Re: Plannen seizoen 2019

Stoelio schreef:
Louise schreef:

Van mij ook John nog gefeliciteerd dan (Marcell had ik al gehad wink )

Edit: grappig, dit topic verschuift van de sportieve plannen naar dingen als trouwen en kinderen krijgen - past op zich ook allemaal prima onder de topictitel wink

Louise

Laat ik een combinatie van beiden maken:-).  7 mei hopen wij ook ons derde kindje te krijgen. Nu had ik daarvoor al het voornemen om aan de halve van Nieuwkoop mee te doen op 26 mei. Onze eerste 2 zoons zijn beide 2 weken "te laat" geboren en de laatste was in het ziekenhuis waardoor ook dit keer het ziekenhuis de plek wordt. Dus als ons kind deze keer ook twee weken te laat is en mijn vrouw weer 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven zijn we precies op tijd thuis:o :-)
Zal wel een emotionele rollercoaster worden maar beter dit dan dat Nieuwkoop 2 weken eerder was en je niet kan gaan omdat je vrouw kan bevallen.  En een triathlon op een later datum zou hem ook niet worden omdat ik dan niet meer genoeg tijd heb om te trainen. Ik kijk er naar uit, vooral naar het nieuwe leven maar stiekem ook naar de halve als ik nog geen rits van gebroken nachten heb gehad:-)

pfff dapper voornemen hoor; ik herinner me nog hoe ik in de kreukels lag na de derde. Was blij dat mijn man niet aan triathlon deed (was ook echt geen optie geweest icm de verzorging van de andere kinderen)

255

Re: Plannen seizoen 2019

Jij ook gefeliciteerd, Stoelio - tsjonge, het wordt een hele triathlonforum-geboortegolf in het seizoen!

Louise

256

Re: Plannen seizoen 2019

Hier nu 8 weken papa van een dochter. Heb ook zoontje van 2,5 rond rennen. Het trainen gaat nog prima zolang mama nog verlof heeft. Ben benieuwd hoe het gaat als ze weer aan het werk is. Zal wel iets in de vroege of late uurtjes trainen worden...

In manibus vestris victoria est

257

Re: Plannen seizoen 2019

Inschrijven voor triathlon Hoeksche Waard is nu mogelijk zag ik, dus meteen maar gedaan voor de 1/4.

258

Re: Plannen seizoen 2019

davidr schreef:

Inschrijven voor triathlon Hoeksche Waard is nu mogelijk zag ik, dus meteen maar gedaan voor de 1/4.

Welkom, Davidr, bij mijn thuiswedstrijd.

Unlock your potential, be your best!

259

Re: Plannen seizoen 2019

davidr schreef:

Inschrijven voor triathlon Hoeksche Waard is nu mogelijk zag ik, dus meteen maar gedaan voor de 1/4.


Bedankt voor de tip, ik heb me ook ingeschreven voor de 1/4!

260

Re: Plannen seizoen 2019

Sandra86 schreef:

Teamplanning voor komend jaar is gemaakt, dus ik heb de individuele wedstrijden ook maar meteen ingeschreven.

- In de winter wat kortere trailruns ( 7 - 13 km) in de buurt: Leenderbostrail, Groote heide trail
- Zwemloop Nuenen (nog geen info over 2019 bekend...) Anders een andere zwemloop, Breda of Venray
- 18 mei: Almere Duin team time trial, 2de divisie zuid
- 9 juni: Triathlon Terheijden (1/4)
- 30 juni: Triathlon Nuenen (sprint), 2de divisie zuid
Daarna zie ik wel, ik denk de High Tech Triathlon in Eindhoven en/of Lommel

Update: Zwemloop Nuenen gaat niet door, andere zwemlopen vind ik te ver weg of passen niet in mijn agenda. Trails zijn het ook nog niet geworden ivm hardloopblessure. Net wel ingeschreven voor een nieuwe triathlon in Helmond eind september en ik vind 4 triathlons voor een seizoen ook eigenlijk wel genoeg. 

Definitieve planning:
- 18 mei: Almere Duin team time trial, 2de divisie zuid
- 9 juni: Triathlon Terheijden (1/4) individueel
- 30 juni: Triathlon Nuenen (sprint), 2de divisie zuid
(in juli naar Japan, waarschijnlijk weinig trainingsmogelijkheid)
- 29 september: Triathlon Helmond (1/4) individueel

261

Re: Plannen seizoen 2019

Lekker divers seizoen met niet alleen maar triathlon op het programma.
Dit is het definitief voor 2019:

17-03 Stevensloop
31-03 Strong Viking Run Nijmegen
20-04 Amstel Gold Race
09-06 Triathlon Weert
21-06 NK 1/8 Triathlon politie
22-06 Triathlon Rotterdam
07-07 Triathlon Stein
20-07 Rondje Eilanden
04-08 Ironman 5150 Maastricht
01-09 Triathlon Amersfoort
14-09 NK 1/4 Triathlon politie
10-10 WCOCR London t/m 14-10

In manibus vestris victoria est

262 Laatst bewerkt door HansH (23-03-19 14:58:22)

Re: Plannen seizoen 2019

Veel leuke dingen doen, dat is het hoofddoel dit jaar. Ga dit jaar eens niet met een schema trainen, maar vooral doen waar ik op dat moment zin in heb op basis van gevoel en ervaring. Wel een beetje mijn duur en mijn wekelijkse uren in de gaten houden. Zie wel wat dat oplevert, in ieder geval veel plezier en ontspanning smile
- 14 april HM Enschede (trainingswedstrijd)
- 20 april tijdrit Almere (trainingswedstrijd)
- 18 mei Almere OD (B)
- 2 juni Haarlemmermeer OD (B)
- 16 juni IM 70.3 Luxembourg (A)
- 23 juni Huizen kwart (C)
- 7 juli IM 5150 Hoorn (B)

triathlon is 3x leuker!

263

Re: Plannen seizoen 2019

Mooi Hans,
En ik zie dat wij elkaar een aantal keren tegenkomen (tijdrit, duin, luxemburg, huizen. Bij die laatste ben ik jury)

264 Laatst bewerkt door HansH (25-03-19 16:32:02)

Re: Plannen seizoen 2019

Hedcandy schreef:

Mooi Hans,
En ik zie dat wij elkaar een aantal keren tegenkomen (tijdrit, duin, luxemburg, huizen. Bij die laatste ben ik jury)

Top, Sanne! Succes alvast!

triathlon is 3x leuker!

265

Re: Plannen seizoen 2019

Dit weekend naar Zwitserland voor de parcoursverkenning van de 70.3

Benieuwd!!

266

Re: Plannen seizoen 2019

el corredor schreef:

Dit weekend naar Zwitserland voor de parcoursverkenning van de 70.3

Benieuwd!!

Heb hem 10 jaar geleden gedaan, en vond het een erg mooi parcours. Verkijk je niet op het valse plat na Witches Hill. Dat zag ik bij de verkenning vanuit de auto niet aankomen.... Het is nog een flink eind klimmen tot je in Goldingen bent. Geniet ervan!

triathlon is 3x leuker!

267 Laatst bewerkt door Tri-John (27-03-19 23:40:06)

Re: Plannen seizoen 2019

Mezelf zojuist ingeschreven voor de army urban run op legerplaats oirschot.

Dit heet vanaf dit jaar rhino obstacle run

Hopen dat ik deel kan nemen, het is op 12 mei en 1 1/2 week later is mijn vrouw uitgerekend.

(Allemaal nog bedankt voor de felicitaties)

268

Re: Plannen seizoen 2019

marcell schreef:

Voor dit jaar nog niet zo veel dingen concreet gepland;

26 mei: 15k Vestingloop Den Bosch
2 juni: kwart in Waalwijk
16 juni: kwart in Rosmalen
14 september: halve Challenge Almere

Verder vooral even kijken hoe het seizoen er uit gaat zien en zal ik meer ad hoc wat wedstrijdjes plannen afhankelijk van de thuissituatie.

Vanochtend toch ook nog maar even ingeschreven voor de kwart triathlon in Deil eind augustus.
En ik loop volgend weekend mee met de Bloesemrun.

269

Re: Plannen seizoen 2019

Bij mij is er deze week ook nog eentje bijgekomen. Wilde deze heel graag doen maar de datum paste niet ivb met mijn werk maar door omstandigheden is deze toch verzet en ik ben er super blij mee. Het gaat om de halve van Damme op 21 sept.

270

Re: Plannen seizoen 2019

Stoelio schreef:
Louise schreef:

Van mij ook John nog gefeliciteerd dan (Marcell had ik al gehad wink )

Edit: grappig, dit topic verschuift van de sportieve plannen naar dingen als trouwen en kinderen krijgen - past op zich ook allemaal prima onder de topictitel wink

Louise

Laat ik een combinatie van beiden maken:-).  7 mei hopen wij ook ons derde kindje te krijgen. Nu had ik daarvoor al het voornemen om aan de halve van Nieuwkoop mee te doen op 26 mei. Onze eerste 2 zoons zijn beide 2 weken "te laat" geboren en de laatste was in het ziekenhuis waardoor ook dit keer het ziekenhuis de plek wordt. Dus als ons kind deze keer ook twee weken te laat is en mijn vrouw weer 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven zijn we precies op tijd thuis:o :-)
Zal wel een emotionele rollercoaster worden maar beter dit dan dat Nieuwkoop 2 weken eerder was en je niet kan gaan omdat je vrouw kan bevallen.  En een triathlon op een later datum zou hem ook niet worden omdat ik dan niet meer genoeg tijd heb om te trainen. Ik kijk er naar uit, vooral naar het nieuwe leven maar stiekem ook naar de halve als ik nog geen rits van gebroken nachten heb gehad:-)


Nieuwkoop is verplaatst naar 16juni ivm onvoorziene wegwerkzaamheden

271

Re: Plannen seizoen 2019

26-05: achtste in Markelo
15-06: achtste in Oss  (Maasdijk triathlon, nog vrij onbekend maar een aanrader! Prachtig fietsparcour!) Gebruik ik als training voor de OD 2 weken later.
29-06: OD in Holten, mijn eerste kwart/OD! Spannend!

Verder nog niets vast liggen, maar opties zijn:
18-8: Tri Nijmegen (sprint) of Rutbeek triathlon (Enschede, achtste of kwart)
21-09: Zwolle (achtste of kwart)
29-09: Helmond (achtste of kwart)

Ook wil ik stiekem graag in het najaar mijn eerste halve marathon gaan lopen, maar dat is een beetje afhankelijk hoe het triathlonseizoen verloopt. Ik kan natuurlijk die maanden niet teveel nadruk op het lopen leggen.

Beginnen de kriebels bij jullie ook al te komen?? Nog een maandje en het seizoen begint!!

272

Re: Plannen seizoen 2019

jolienspoler schreef:

Beginnen de kriebels bij jullie ook al te komen?? Nog een maandje en het seizoen begint!!

Nou, volgende week kan je in IJsselmuiden al starten!

Markelo staat ook op mijn lijstje en HOlten ingeschreven, maar daar doe ik de 8ste. Holten is erg leuk, vooral het fietsparcours met de Motieweg aan dik 10% :-)

273

Re: Plannen seizoen 2019

Kriebels, ja voor het open water zwemmen.

Je moet sneller dan de klos zijn.

274

Re: Plannen seizoen 2019

Laris schreef:

Nou, volgende week kan je in IJsselmuiden al starten!

Vet! Net even een sfeerimpressie bekeken. (Gelukkig) wel binnen zwemmen. Jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt, mijn agenda is die dag nog vrij smile

Laris schreef:

Holten is erg leuk, vooral het fietsparcours met de Motieweg aan dik 10% :-)

Daar verheug ik me dan weer minder op....

275

Re: Plannen seizoen 2019

Voordeel van de verplaatsing van Nieuwkoop is dat ik alle "rust" heb rond de geboorte van mijn derde kind. Nadeel is dat ik de vervangende datum niet kan. Nu ingeschreven voor de halve van endurance Zeewolde. Lijkt een btj een kleine en onbekende triathlon, iemand ervaring met Zeewolde?