1

Onderwerp: Brouwersdam 90 2019

Leuk dat er zoveel van hier zijn ingeschreven!

Ik ben wel benieuwd wat jullie doen met de overnachting?

2

Re: Brouwersdam 90 2019

Kamperen is het plan.

3

Mocht ik meegedaan hebben maar ik moet spijtig genoeg werken dan had ik een weekendje op een Landal of center park verbleven. Ik keek er eigenlijk naar uit maar tja...

4

Zeker leuk dat er zo veel forummers daar meedoen! Ik ben erg benieuwd naar het parcours, lijkt me gaaf.

Wij slapen gewoon thuis - het is nog geen uur rijden, dus dat kan prima.

Louise

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/

5

Ik slaap ook gewoon thuis. Wel gelijk spijt dat ik voor de serie van 9.00 heb ingeschreven big_smile

6

arnosmit schreef:

Kamperen is het plan.

Hier ook.
Maar niet op de camping vh bungalowparc...

7

Slaap thuis, woon er 20min vandaan.

8

Schiet lekker op zo, het hele evenement is nu al volgeboekt... hmm

9 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (05-11-18 16:35:32)

Cootje schreef:

Schiet lekker op zo, het hele evenement is nu al volgeboekt... hmm

Er zijn nog wel zo veel mogelijk startseries toegevoegd, maar ging inderdaad hard opeens.

Ik denk dat dit erg aansluit bij de behoefte van Nederlandse triatleten, die vaak moeite hebben om óf verder te zwemmen óf een halve marathon te lopen. Ik hoor eigenlijk nooit dat het fietsen iemand weerhoudt om een halve triathlon te gaan doen.

Mijn wederhelft doet deze ook als zijn eerste triathlon big_smile

10

Voor mij ook daarom interessant.
Goede voorbereiding op 70.3 Luxemburg, met vooral wat minder lopen, in mijn geval voordelig.

11 Laatst bewerkt door Louise (07-11-18 16:12:40)

Voor mij zijn het ook ideale verhoudingen, als voorbereiding op een halve maar sowieso (met fietsen als veruit sterkste onderdeel). En dan ook nog op een mooie plek (zeg ik als geboren Zeeuwse). Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen - ik heb van dezelfde organisatie afgelopen jaar Herkingen gedaan, en dat was een mini-evenementje in vergelijking hiermee.

Je kan je trouwens nog of weer inschrijven, zie ik, alleen de serie van 9u20 is vol.

Louise

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/