1

Onderwerp: Interface Polar S625X

Wie heeft er ervaring met de interface van Polar. (werking enzo)

Dan de usb uitvoering.

Ik heb er wel interesse in. Lijkt me wel leuk en handig om alle gegevens van mijn Polar polsunit over te zetten naar de Polar software.

2

Re: Interface Polar S625X

Hallo duathleet,

Ik heb wel ervaring met de usb interface van de 610....en die ervaring is niet zo heel positief op XP
Het heeft een tijdje gewerkt maar op een gegeven moment begon het pakket aan te geven dat er geen gegevens gevonden werden op mijn hartslagmeter terwijl die zeker aanwezig waren. Ook kon er vaak geen verbinding gelegd worden. Ik zal even goed navrgen in de winkel als ik jou was of die problemen er nog zijn.

3

Re: Interface Polar S625X

Hoi!

Ik heb de polar 625x en vind het echt super!

Ik heb er een eigen infrarood zender bij gekocht want vond die van polar onnodig duur maar dit werkt prima.

Nog helemaal geen problemen mee gehad!

4

Re: Interface Polar S625X

willem schreef:

Hoi!

Ik heb de polar 625x en vind het echt super!

Ik heb er een eigen infrarood zender bij gekocht want vond die van polar onnodig duur maar dit werkt prima.

Nog helemaal geen problemen mee gehad!

Wat voor infrarood heb je gekocht, de usb versie van polar is euro 32.95 incl. alles, die prijs valt me nog wel mee. Maar zou graag wat ervaringen horen.

5

Re: Interface Polar S625X

ik heb een sitecom infrarood zender voor usb. prima apparaatje en volgens mij iets van 20 euro.

Mijn ervaring met de 625x is eigenlijk altijd positief, zo nu en dan dat de snelheid tijdens het fietsen weg valt maar dat is meestal maar een paar seconden en dan heeft hij hem wel weer.

En de thermometer geeft een te hoge temperatuur aan als je het horloge gewoon om hebt, dat is jammer maar ja ik heb hem niet voor de temperatuur...

en een ander nadeel is die witte vlek op mn arm.. tongue (onder het horloge)

de runningsensor is wel verbazingwekkend nauwkeurig, ik heb hem een paar keer opnieuw ingesteld en op een km zit hij er hooguit 5 meter naast dus dat gaat erg goed!

als je nog vragen hebt zie ik het wel

6

Re: Interface Polar S625X

Ik heb ook de footsensor wel geinstalleerd en het valt mij ook 100% mee dat deze zo nauwkeurig is.

Maar mijn vraag ging eigenlijk over de interface infrarood (usb)

7

Re: Interface Polar S625X

jep, ook een s625x en ook supercontent!!

eerst had ik hem voor te lopen alleen, maar dan sensorke voor snelheid en trapfrequentie op mn koersfiets laten zetten en alles werkt prima!!

smile

8

Re: Interface Polar S625X

Dus als ik het hier goed lees heeft niemand problemen met de 625 bij het overzetten van de gegevens naar de PC? Dat heb ik met de 610 dus wel....wellicht overstappen?

9

Re: Interface Polar S625X

Ik heb de polar 710i en die werkt ook uitstekend! na elke training zet ik mijn bestanden over via de interface van Polar en dat werkt goed...
ik vind dit wel echt een aanrader!