1

Onderwerp: terug van weg geweest

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen, mijn naam is Martin Lansink 52 jaar en getrouwd met Yolanda.
Ik heb 2 kinderen van 8 en 15 jaar en woonachtig in Zoetermeer.

Ben werkzaam als technicus bij de HTM  Railmaterieel

Ik was al vanaf het begin (1987) van de triathlon sport er al bij tot 1998 met leuke uitslagen  (subtop) met training s weken van 20 tot 25 uur.

Na deze periode ben ik mij meer gaan richten op mijn werk en gezin wel ben ik wat blijven lopen en zwemmen ( 1x per week met mede ex tri atleten waaronder ook Martin den Otter).

In september 2006 werd er bij mij darmkanker ontdekt en de behandelde arts zij dat ik
voor de operatie in een zo goed mogelijke conditie moest proberen te komen en daarom weer wat meer gaan lopen

Na de operatie waarbij ik een permanente stoma kreeg
heb ik voor mijzelf besloten om mijn oude hobby weer op te pakken ook omdat ik op dit moment  helemaal schoon ben.

Nu ben ik zover  dat ik weer 3x per week fiets en 2x per week loop en 1x nog zwem
niet meer om top tijden te halen maar voor mijzelf weer een triathlon te kunnen eindigen ( tijd is niet belangrijk).

Ik ga beginnen met een 1/8 en als dat goed gaat wil ik aan een paar 1/4 meedoen

Wel moeten het wedstrijden zijn waarin stayeren verboden is want voor mij zijn dat nog de echte wedstrijden waar je het zelf allemaal moet doen.

Dus ik hoop nog een aantal keer aan de start te staan van een triathlon met als eind doel in 2009 de hele van Almere te doen