1

Onderwerp: Mijn doopceel

Ben van bouwjaar 1964 en beoefen al sinds 1987 de triathlonsport. Indertijd aangestoken door mijn ouders die (toen nog) aan triathlon deden, en in tegenstelling tot allerlei eerdere sporten in mijn jeugd was dit wel een blijvertje.....

Inmiddels al zo'n 14 keer een hele gedaan, 1 keer een dubbele, daarnaast nog driemaal de lange afstand van Stein, een trits aan halve en kwart triathlons en diverse wintertriathlons. Verder ook andere sportieve uitstapjes als marathons, enkele 6-uurslopen, schaatsmarathons etc.
Was ik vroeger - tijdens mijn studententijd en in de jaren daarna - nog wel redelijk fanatiek, inmiddels is dat wel gesleten en is mijn primaire drijfveer niets meer of minder dan gewoon plezier hebben en houden in het trainen. Het met enige regelmaat meedoen aan wedstrijden is daarbij de 'icing on the cake'. Tijden zijn voor mij inmiddels onbelangrijk geworden.

Naast het actief beoefenen van de sport houd ik mij er ook op andere wijzen mee bezig, zoals het organiseren van de Beach Challenge offroad triathlon, in het verleden actief zijn binnen mijn club (RTC uit Den Haag), het optreden als NTB-jurylid en - last but not least - het runnen van Triathlonweb.

Time is an illusion
Lunchtime doubly so.

2

Re: Mijn doopceel

1 post en nu al admin.

Dat is nog eens carriere maken.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Mijn doopceel

Daarom dus die nieuwe kleurtjes...

Hopelijk komt het het forum ten goede!