1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Dorine, ik ben 39 jaar en woon sinds een jaar in Huizen. Ik ben helemaal nieuw in de triathlonwereld. Ik doe al jaren aan hardlopen (Dam-tot-Damloop, Zevenheuvelenloop, etc), maar wilde nu eens een andere uitdaging. Inmiddels heb ik mijn eerste 1/8 triathlon (in Huizen) achter de rug. Mijn doel was 1.30 en dit is ruimschoots gehaald (1.20).

In augustus ga ik met 2 vrienden een trio-triathlon doen (Schotsman Triathlon, Kamperland), waarbij ik het zwemonderdeel voor mijn rekening neem (1 km). Verder heb ik me opgegeven voor de 1/8 triathlon in Apeldoorn (5 september).

Zijn er andere triatleten die ook meedoen in Kamperland of Apeldoorn?

En heeft iemand nog suggesties voor leuke/mooie 1/8 triathlons?
De 1/8 in Huizen is mij zeer goed bevallen. Goede organisatie en leuke sfeer! De vraag is echter of deze volgende jaar nog wel georganiseerd wordt (zie nieuwsbericht d.d. 26-06-2009 http://www.triathlonweb.nl/twn/show.php … ID=09,144).

2

Re: Even voorstellen

Hi Dorine,

Ook ik ben 39 jaar en  heb een loopachtergrond, en zocht een nieuwe uitdaging. Hou dit jaar een "snuffeljaar" wat de triathlon betreft. Ik moet zeggen dat het mij goed bevalt. Heb nog slechts 2 zwemlopen gedaan en in juni de Midzomertriathlon (0.5-28-5) in Leidschendam. Ben ook nog in Stein geweest als fietsende toeschouwer, waardoor ik nog enthousiaster werd. Zwemmen gaat mij redelijk af, fietstrainingen ben ik net een beetje mee begonnen.

Dit jaar staat nog op het programma: Schotsman Triathlon Kamperland, Mr. T. Triathlon Gent, Halve Marathon van Rotterdam en wellicht nog een najaarsmarathon.

Volgend jaar op naar de kwart/OD!

Succes en tot ziens in Kamperland!

Ed

3

Re: Even voorstellen

Hoi Dorine,

Welkom hier!

Ik kan je Veenendaal aanraden, en Holten, maar die is afgelopen weekend geweest. Dus die zou je volgend jaar kunnen doen; wel op tijd inschrijven, en dan moet je alsnog worden ingeloot...

Gr, Concorde (ook 39...)

4

Re: Even voorstellen

Ed, Concorde: hartelijk dank voor jullie reactie ;-)

Ed: jij hebt al aardig wat gepland voor dit jaar! Welke afstand ga je doen in Kamperland? Achtste of trio-triathlon (zo ja, welke onderdeel?). Verder wens ik je veel succes met je fietstrainingen!

Concorde: bedankt voor jouw suggusties. Heb je enig idee wanneer er voor Holten 2010 ingeschreven kan worden? Begin 2010?

P.S. Grappig dat we allemaal 39 zijn!!! 

Gr, Dorine.

5

Re: Even voorstellen

Ja, meestal begin van het jaar.
Gewoon even de website in de gaten houden. Anders meld ik het wel hier.
Kom je uit de buurt van Apeldoorn / Holten?

Gr, Concorde

6

Re: Even voorstellen

OK, ik zal de website in de gaten houden.
Nee, ik kom uit Huizen (zie bericht bovenaan).

Gr. Dorine.