1 Laatst bewerkt door dhoop (12-08-09 16:56:37)

Onderwerp: prestaties van de dag

welke prestaties geeft men verricht in verband met trainen vandaag, laat het weten!!of eigenlijk het beste is om te laten weten wat men per week gedaan heeft!!!

2

Re: prestaties van de dag

vandaag 68.06km gefietst en 1 km gezwommen

3

Re: prestaties van de dag

Vandaag 14 km gelopen. Gisteren 1 km gezwommen en maandag 30 km losgefietst.

4

Re: prestaties van de dag

Gister  5 uur gefietst en 1 uur gezwommen.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

5

Re: prestaties van de dag

Dinsdag 8 km hardgelopen door het bos; gisteren 35 km gefietst; zodadelijk een half uur zwemmen en morgen 1,5 uur trainen in de sportschool (cardio-/krachttraining).

6

Re: prestaties van de dag

gisteren 60km gefietst en 6 km gelopen en zal vandaag nog een 45 minuten op de rollen rijden

7

Re: prestaties van de dag

Een weekje van Rapido
ter bereiding op een  I M .
Za- duurloop 3.15 u 10/11 km pu   34 km
Zo-fiets 7.30u / 30km pu  220 km
Ma-zwem 1.30u  duur 5.5 km
Di-loop 2u  met piramide  20km
Wo-fiets  3u 90km/ intv
Do- duurloop 1u  12 km zwem 1uur /intv 3 km
Vrij- rust + masseur
Za- fiets  2.30  85km /tempo u loop 1.30 18km 45min temp
totaal  21.15 uur .  en +_487.5 km verder .
Rapido

triathlon is 3 x beter

8

Re: prestaties van de dag

Rapido schreef:

Een weekje van Rapido
ter bereiding op een  I M .
Za- duurloop 3.15 u 10/11 km pu   34 km
Zo-fiets 7.30u / 30km pu  220 km
Ma-zwem 1.30u  duur 5.5 km
Di-loop 2u  met piramide  20km
Wo-fiets  3u 90km/ intv
Do- duurloop 1u  12 km zwem 1uur /intv 3 km
Vrij- rust + masseur
Za- fiets  2.30  85km /tempo u loop 1.30 18km 45min temp
totaal  21.15 uur .  en +_487.5 km verder .
Rapido

ja man een dikke proficiat cool

9

Re: prestaties van de dag

za: 70 km fietsen duur + 10 km hardlopen op 90%wedstrijdtempo
zo: 1 uur zwemtraining techniek + 40 km fietsen

voorbereiding op OD Veenendaal

10

Re: prestaties van de dag

plm. 14 km duurloop.

11

Re: prestaties van de dag

5 km hardlopen naar het zwembad, uurtje zwemmen en met een extra bochtje 6 km terug gelopen. Ik ga voor de kwart in Veenendaal, alleen met een pasgeboren kind in huis is de rust lastig te plannen...

....Though his body says stop, his spirit cries - never!.....

(Survivor, Burning Heart)

12 Laatst bewerkt door dhoop (15-08-09 14:47:12)

Re: prestaties van de dag

maandag:33.1km (rollen)
dinsdag:5.8 lopen
woensdag:34.3km (rollen)
donderdag:5.8 lopen
vrijdag:rust
zaterdag:60km (koersfiets)

13

Re: prestaties van de dag

5' slagwissel-5' ABC- 5' steigerungs
15' BCAC oefeningen
100 BCA bilateraal 7 in 1'15
15' BCAS oefeningen
100 BCA bilateraal 5 in 1'13
200 uit
5*200 in 2.42>34 progressief V 3.15
100 uit

1u30 progresieve duurrit van hf 120>165, aansluitend 30 min gelopen op racepace voor Neerpelt volgend weekend.

Tjow

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

14

Re: prestaties van de dag

vanmorgen uitgeslapen, daarna 2u45 in de trein gezeten, naar het strand. Daar 3uur gelegen, toen 30 minuten met Cesar mee gefietst terwijl hij liep, daarna teveel gegeten, teveel bier gedronken en wezen stappen. Dadelijk slapen en morgen hetzelfde, alleen in omgekeerde volgorde.  Het leven van een Ironman gaat niet over rozen.

15 Laatst bewerkt door Paul851 (16-08-09 22:39:50)

Re: prestaties van de dag

Jeetje Diederik, jij hebt echt veel voor je sport over, petje af hoor tongue

Rest van de week, sinds maandag:
Edit: Dinsdag nog zo'n 1½ km gezwommen.
Woensdagochtend 30 km MTB, woensdagavond looptraining. 2½ km inlopen, daarna 4 keer 2½ km tempo met 2 minuten rust, en weer 2½ km uitlopen.
Donderdag een kleine 500 km op de motor en laat thuis, dus verder niet getraind. Vrijdag boodschappendag, zaterdagochtend 1½ km gezwommen, en vanmorgen 5 km tempoloop.
Morgenavond eens kijken of ik zin & tijd heb om te gaan fietsen.

16

Re: prestaties van de dag

dinsdag 800m gezwommen
donderdag 12km hardgelopen
zaterdag 60km geracefietst
vanmorgen 13km hardgelopen.

Aankomende week op donderdag wellicht nog 1 keer beetje duurloopje doen.
Zaterdag de 22e mijn eerst 1/8e. Ik wil niet overtraind aan de start verschijnen!

groetjes

17 Laatst bewerkt door le Coq (17-08-09 00:12:57)

Re: prestaties van de dag

Diederik schreef:

vanmorgen uitgeslapen, daarna 2u45 in de trein gezeten, naar het strand. Daar 3uur gelegen, toen 30 minuten met Cesar mee gefietst terwijl hij liep, daarna teveel gegeten, teveel bier gedronken en wezen stappen. Dadelijk slapen en morgen hetzelfde, alleen in omgekeerde volgorde.

Heb je mijn taak overgenomen en opgelet dat de brommer een beetje braaf was? Alhoewel brave brommers, da's ook maar niks!

Vandaag zelf met een paar vedette-dames en meesterknechten gekoerst in Limburg. Jammer dat het vlak is in Tilburg (en Concord). Natuurlijk ook jammer dat er geen heuvel op het parkoers in Veenendaal ligt, anders had ik na al dat klimwerk van de afgelopen weken Wallie daar natuurlijk 3 maal om z'n kader gedraaid ;-)

Binnenkort een keer met de Ironman-krijger naar Limburg om de bierpens eraf te koersen?

18

Re: prestaties van de dag

Tussen de luiers verschonen en het flesjes geven door:
Woensdag: Woon-werkverkeer 55km
Donderdag: Woon-werkverkeer 55km
Vrijdag: Duurloop 1u45min.
Zaterdag: Duurtraining 3.15uur

Het zwemmen schiet er momenteel bij in. 's Morgens ben ik al blij dat ik enigzins wakker kan worden. Onze 2 kleine mannetjes slurpen ontzettend veel energie. Dit jaar doe ik geen wedstrijden. Voornamelijk de boel onderhouden. Volgend jaar gaan we er wel weer met frisse energie volle bak tegenaan.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

19 Laatst bewerkt door Diederik (17-08-09 08:50:13)

Re: prestaties van de dag

le Coq schreef:

Binnenkort een keer met de Ironman-krijger naar Limburg om de bierpens eraf te koersen?

Gaan we doen!! Maar eerst eens kijken hoe die pierpens het in de OD van Veenendaal doet!

Om even on topic te blijven: gister weer helemaal niks gedaan, toch, zoals beloofd weer op het strand gelegen. Vandaag ga ik een uurtje biken.

20

Re: prestaties van de dag

Diederik is een taper expert!!!

Vorige week was mijn laatste "echte" trainingsweek voor ALmere.

Zondag; 2 uur 45 min lopen (32 km) zo vlak als het gaat in de Vogezen.
Maandag 1 uur zwemmen in het Lac de Gerardmer en 3 uur fietsen over de Schlucht en Grosse Pierre 
Dinsdag 1 uur 30 lopen in het bos (en 4 uur de helden van Almere lezen in de auto)
Woensdag 6 uur langs het kanaal gefietst.
Donderdag rust
Vrijdag 1 uur zwemmen en 1 uur 30 lopen
Zaterdag; Op de fiets naar de Run bike run in Tongeren en terug (28km heen en 28km terug) plus 3,6-27-3,6 (en in en uit lopen)
Zondag rust en vanavond 80km naar huis fietsen.

21

Re: prestaties van de dag

Fietsen werd dus vanmiddag, ik hoefde vandaag nog niet te werken. Ik wilde een rondje van ongeveer 70 km gaan doen, maar 't liep iets uit omdat 't lekker ging. Uiteindelijk stond de teller toen ik terug was op 104 km.

22

Re: prestaties van de dag

gaat van de week niks doen want gisteren een lumbago opgelopen en morgenochtend voor de eerste keer naar de kiné hopelijk volgende week beter

23

Re: prestaties van de dag

Afgelopen 3 weken in frankrijk vertoefd....
Paar pittige tochtjes gefietst, paar van 60 en 80km. met véééél klimwerk. Nog gezwommen in een meer, niet gelopen i.v.m. enorm heuvelachtig terrein en een kuitblessure die ik niet wil forceren. Gisteren ca. 50km. gecyclocrossed in boomwortelparadijs 'De Holterberg'. Mag blij zijn dat m'n velgen nog een beetje recht zijn!
van de week nog een keertje losjes lopen, en dan doe ik zaterdag die saaie triathlon in Veenendaal.

Concorde

24

Re: prestaties van de dag

Nou, tot zaterdag dan Concorde. Ik ga vanavond nog een keer zwemmen, en de rest van de week rustig aan doen. Misschien woensdag een klein rondje hardlopen.

25

Re: prestaties van de dag

heb geluk mag van de osteopaat toch fietsen en zwemmen maar zal het toch een beetje rustig aandoen misschien vanaf volgende week terug een beetje lopen