2,726

Re: prestaties van de dag

Gisteren de laatste lange duurloop gehad voor Rotterdam (hele marathon). Althans, 21 km is inmiddels geen bijzondere training meer na al het duurwerk van de laatste tijd. En omdat het mooi weer was het lopen gecombineerd met een rondje fietsen (30 km).

Komende twee weken tot Rotterdam doe ik het rustiger aan, al zal dat wel even wennen worden. Ik zie nu al op tegen laatste dagen taperen...

2,727

Re: prestaties van de dag

Hedcandy schreef:

Was jij er alleen tussen vreemden? En hoe was dat?

Het was dus inderdaad tussen vreemden, een beetje tegen wil en dank - ik zou met een vriendin met wie ik vaker dit soort weekjes gedaan heb, ook wel op eigen houtje, we waren al een eind aan het plannen. Maar toen vond zij eind vorig jaar een nieuwe baan en was daardoor heel januari vrij en toen is ze een maand gaan fietsen (in Andalusië), en kon ze deze maand niet meer. In dat opzicht was het tweede keuze, maar ik heb wel weer weloverwogen toen voor Mallorca en deze organisatie gekozen. Mallorca stond al langer op m'n verlanglijst en JdR kwam er in reviews en op het Fiets-forum goed uit. En het is mij dus ook prima bevallen. Inderdaad prettige balans tussen de voordelen van een groep en de gezelligheid en toch m'n eigen gang kunnen gaan.

Louise

2,728

Re: prestaties van de dag

Yes, gefinished!
Maar wat was het zwaar... ik was al sinds dinsdag verre van fit. Tegen griep aan, mn lijf deed zeer, ik had nul energie.
En dan ga je beginnen aan een wedstrijd waarvan je weet dat je er een uur of zes over gaat doen! Maar ik wilde mn duopartner ook niet in de steek laten.
Het kayakken was weer chaos, superleuk!
De 22km MTB pittig, technisch, maar het ging best aardig. De laatdte 5km liep ik wel al echt leg.
Toen de trailrun. Ik hen denk ik de helft gewandeld. Ik kón niet meer... maar dacht, als ik dit heb gehad, dan kan ik aftellen.
De 11km MTB daarna, ik dacht ik stop. Na 1km al. Mn buddy heeft me er zo goed doorheen geholpen, kwam mn fiets ophalen als ik moest lopen en na een paracetamol erin ging bij mij de knop om, kom op!! De rest vd 11km was gaaf, door riviertjes en lekkere blub. Ik was er weer!
Die afsluitende 4km run/bike ging vervolgens heel soepel en toen was daar de finish!
Volkomen gesloopt na 6u19

Grand Raid Nisramont tot volgend jaar.

2,729

Re: prestaties van de dag

Leuk verslag Louise ! ik zet de site van JdR meteen in de favorieten.

Respect voor je doorzettingsvermogen Hedcandy! En top ook dat je hr deze keer onder controle bleef.

Zelf gisteren de eerste 100km+ rit gereden in een heerlijk lentezonnetje door de Hoeksche Waard.

2,730

Re: prestaties van de dag

Gefeliciteerd met volbrengen, Hedcandy! En een voorspoedig herstel gewenst!

Vandaag van mij geen prestatie, maar een observatie: spierpijn. De regelmaat was een paar weken uit mijn trainen, eerst door griep en daarna door die trainingsweek op Mallorca. Afgelopen week heb ik de draad weer opgepakt, en frappant dat als je even iets niet of nauwelijks doet (met name krachttraining en hardlopen), het dan meteen weer spierpijn geeft. Bij mij althans. Als ik de regelmaat erin houd, heb ik dat niet.

Louise

2,731

Re: prestaties van de dag

Nice Hedcandy mischien doe ik volgend jaar ook nog wel een keertje mee als ik een partner vind.

2,732

Re: prestaties van de dag

ronnyke schreef:

Nice Hedcandy mischien doe ik volgend jaar ook nog wel een keertje mee als ik een partner vind.

Het is echt een aanrader!
mtb en is supertechnisch, wat ik gaaf vond was dat we dit jaar veel vaker een riviertje moesten doorkruisen. Gasgeven en dan haal je de overkant wel. Heel tof smile

2,733

Re: prestaties van de dag

Mja heb hem zelf enkele jaren terug eens meegedaan denk dat ik nog nooit zoveel heb afgezien als toen. Toen ik vorige week in La Rocche was zag ik dat het water overal vrij hoog stond.

2,734

Re: prestaties van de dag

Zondag heb ik de marathon van Amstelveen gelopen, voor de liefhebber een verslagje:
http://www.amstelracing.nl/uncategorize … mstelveen/

2,735 Laatst bewerkt door dik2tri (26-03-19 17:01:45)

Re: prestaties van de dag

Wow Maarten, wat een tijd! Knap gedaan hoor, petje af...!
Ik ben al blij als ik het red in een uur extra smile

2,736

Re: prestaties van de dag

Maca944 schreef:

Zondag heb ik de marathon van Amstelveen gelopen, voor de liefhebber een verslagje:
http://www.amstelracing.nl/uncategorize … mstelveen/

Ademloos, 2.54 uur. Knap hoor!

Je moet sneller dan de klos zijn.

2,737 Laatst bewerkt door Jörgen (26-03-19 19:08:26)

Re: prestaties van de dag

Dubbel

2,738 Laatst bewerkt door Jörgen (26-03-19 19:07:49)

Re: prestaties van de dag

Dat komt natuurlijk gewoon door je snelle schoenen!

Maar zonder gekheid, mooie prestatie!

2,739

Re: prestaties van de dag

Prachtige tijd, Maarten, gefeliciteerd!

2,740

Re: prestaties van de dag

Nogmaals gefeliciteerd met een prachtige tijd, Maarten (had ik op Strava ook al gedaan), en leuk verslag. Wel herkenbaar dat een geweldige prestatie niet altijd tot de grootste euforie leidt, maf hoe dat in je hoofd werkt eigenlijk.

Leuke foto's ook, 'Zorgeloos eten & drinken' met een medaille om je nek is grappig!

Louise

2,741

Re: prestaties van de dag

Dank allen (en Louise zelfs twee keer wink ). Dat restaurant Zorgeloos zag ik ook pas later, maar ik had er voor kunnen poseren. De schoenen hebben denk ik ook wel wat opgeleverd Jörgen (en ze zijn na een halve en een hele marathon ook al redelijk aan het einde van hun latijn...), maar meer dan 1-2 minuten zal het voor mijn gevoel niet zijn geweest.

2,742

Re: prestaties van de dag

Leuk om je verslag te lezen Maarten, nogmaals gefeliciteerd met je sub 3, bijzonder knap!!

2,743

Re: prestaties van de dag

Nu eens werk maken van een Kona slot he Maarten.

2,744

Re: prestaties van de dag

Gefeliciteerd Maarten! En succes alvast voor Hamburg, hoop dat de voorbereiding gaat zoals gepland.

2,745

Re: prestaties van de dag

Thanks! Hamburg is inderdaad het voornaamste doel dit jaar, de sub-10 moet daar maar eens gebeuren. En ronnyke, Kona is zeker een (langere termijn) doel, ik weet dat ik daar voldoende uren in moet kunnen steken. Met een marathon lukt dat iets makkelijker dan met een Ironman, maar het moet wel een keer gebeuren.

2,746

Re: prestaties van de dag

Ondanks het verzetten van de klok vanochtend toch weer gewoon om 05:00 (04:00 gevoelstijd) mijn hardloopschoenen aangetrokken.

En nog 45 minuten getraind ook.. :-D

2,747

Re: prestaties van de dag

Discipline!

2,748

Re: prestaties van de dag

marcell schreef:

Ondanks het verzetten van de klok vanochtend toch weer gewoon om 05:00 (04:00 gevoelstijd) mijn hardloopschoenen aangetrokken.

En nog 45 minuten getraind ook.. :-D

Echt wel knap.

Moest nog aan je denken, maar ik sla even een zwemtraining over. Vroeg uit bed heb ik niet zo'n problemen mee, maar heb zo slecht geslapen... Donderdag weer een poging wink

2,749

Re: prestaties van de dag

Ik heb vandaag gemountainbiket, bij Zeist in de buurt, met een vriendin die bijna aan de route woont. Twee routes, prachtig parcours, slingerend door het bos. Ik doe dat bijna nooit, het was jaren geleden, ik heb ook geen echte mountainbike en ben bepaald niet technisch handig, maar ik vond het wel heel erg leuk om te doen, vooral omdat je zó weg bent van de bewoonde wereld, en dat in een druk stuk Nederland! 

Louise

2,750

Re: prestaties van de dag

marcell schreef:

Ondanks het verzetten van de klok vanochtend toch weer gewoon om 05:00 (04:00 gevoelstijd) mijn hardloopschoenen aangetrokken.

En nog 45 minuten getraind ook.. :-D

Hoe vroeg ga jij dan wel niet naar bed? Daar is ook discipline voor nodig!