76

Re: prestaties van de dag

6 kilometer hardgelopen was wel wat frisjes. ging voor de rest wel goed.

77

Re: prestaties van de dag

Wat frisjes???? Ik moest in beweging blijven, anders vroor ik vast..... big_smile
Maar goed, het was heerlijk weer voor een rustige duurloop.

Vanmorgen na het zwemmen met nat haar in de vrieskou was wel weer wat minder.......

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

78

Re: prestaties van de dag

Ach, als je je goed kleed valt het toch wel mee. Net een rustig duurloopje in het bos afgewerkt, was erg relaxed.

Akky, een kleine tip: misschien is een muts een goed idee;)

Keep on training!

79

Re: prestaties van de dag

vandaag overgang getraind van fietsen naar lopen
eerst 15 kilometer fietsen in 42 minuten
en daarna 1,5 kilometer gelopen in 13 minuten valt toch tegen lopen na het fietsen.

80

Re: prestaties van de dag

Gisteren zo'n 2 1/4 uur gefietst.
Met de cyclocrosser, en dan de meest onverharde route richting de Lochemseberg e.o., daar lekker rondgebanjerd, en via het meeste zand weer terug.
Kou viel me mee; ondershirt met lange mouwen, 2 jacks en een windstopper-body.
Dikke windtex broek, schoenhoezen, goede handschoenen en een helm-muts / buff.
Prima te doen; heerlijk gefietst!
Het lopen kan ik me niet toe zetten ivm luchtwegproblemen. Vooral niet met de kou... sad

Gr, C

81

Re: prestaties van de dag

Ik heb gisteren 2,5 uur gefietst, gewoon op de weg. Ik had niet genoeg kleding aan..... sad  Het was dus erg koud en toen begon het dus ook nog licht te regenen....... sad sad sad
Volgende keer dus maar het winterjack aan. Maar verder wel lekker getraind. En van kou wordt je hard!

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

82

Re: prestaties van de dag

Ik neem bij twijfel nog wel's zo'n opvouwbaar windjack mee.
Mocht je je verkeken hebben op de kou en evt. regen, houdt íe je toch warm...

Gr, C

83

Re: prestaties van de dag

Bedankt voor de tip Concorde! Ik ga eens naar zo'n jack opzoek. Is die van jou ademend? Anders wordt het wel snel erg nat aan de binnenkant.....
Maar mijn winterjack is ook wind en waterdicht en heeft een hoge kraag. Volgende keer bij twijfel trek ik die wel aan.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

84

Re: prestaties van de dag

Akky schreef:

Bedankt voor de tip Concorde! Ik ga eens naar zo'n jack opzoek. Is die van jou ademend? Anders wordt het wel snel erg nat aan de binnenkant.....
Maar mijn winterjack is ook wind en waterdicht en heeft een hoge kraag. Volgende keer bij twijfel trek ik die wel aan.

Nee, zo'n mobiele sauna.... smile maar wel een uitkomst als je het koud hebt.
Ik doe het pakketje dan met postelastieken tussen m'n earobars. past precies!

Gr, Concorde

85

Re: prestaties van de dag

Er staat voor mij vandaag een looptraining op het programma, maar om me nu in het duister door loslopende mafkezen met vuurwerk te laten bekogelen.... Ik klim maar op de tacx.

JAB

86

Re: prestaties van de dag

Ik heb vanavond in het donker een uurtje gelopen. Helemaal super! Het was erg rustig op straat...... Wel af en toe wat mafkezen met vuurwerk.... Met een reflectiehesje val je wel op... Als ze je maar niet als een bewegend doelwit gaan zien he!? wink

Het was super loopweer! Ik heb me dus prima vermaakt!
Morgen nog een lange duurloop en dan zit het er voor dit jaaar weer op....

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

87

Re: prestaties van de dag

Voor mij deze week een paar dagen rust, de knietjes geven aan dat dat nodig is. Volgend jaar (klinkt best ver weg) maar weer eens gaan hollen.

88

Re: prestaties van de dag

Akky schreef:

Ik heb vanavond in het donker een uurtje gelopen. Helemaal super! Het was erg rustig op straat...... Wel af en toe wat mafkezen met vuurwerk.... Met een reflectiehesje val je wel op... Als ze je maar niet als een bewegend doelwit gaan zien he!? wink

Het was super loopweer! Ik heb me dus prima vermaakt!
Morgen nog een lange duurloop en dan zit het er voor dit jaaar weer op....

Komt me bekend voor. Gisterenavond ook gelopen, helaas de helft van de 70min in de stromende regen.
Ook gevrijwaard gebleven van vuurwerkvandalen.

Afgelopen week tijdens familieweekje in Domburg 4x gelopen oor de duinen en over het strand. Nu maar wat rust gaan nemen, ook mijn knieën geven aan dat het niet té gek moet nu.

89 Laatst bewerkt door Frankiboy (04-01-10 21:27:11)

Re: prestaties van de dag

Lekker gister 32km gerend in rotjeknor, ongeveer 11.5 km/h 2h:45... Voelde goed, strong, heb vertrouwen in dit jaar!!!

edit: beetje stijfjes, maar dat zwemmen we er vanavond wel weer uit wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

90

Re: prestaties van de dag

Vanmiddag 17½ km gehold, lange duurloop. Fietspaden waren goed schoon hier in de omgeving, en het stuk door het bos was ook goed te belopen. de sneeuw was wel aangereden, maar niet te vast/glad. 1 uur 42, hartslag 145 gemiddeld.

91

Re: prestaties van de dag

Paul851 schreef:

Vanmiddag 17½ km gehold, lange duurloop. Fietspaden waren goed schoon hier in de omgeving, en het stuk door het bos was ook goed te belopen. de sneeuw was wel aangereden, maar niet te vast/glad. 1 uur 42, hartslag 145 gemiddeld.

Waren de knieën dus weer oke Paul?

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

92

Re: prestaties van de dag

Gisteren geschaatst!
Heerlijk!

Gr, C

93

Re: prestaties van de dag

Frankiboy schreef:
Paul851 schreef:

Vanmiddag 17½ km gehold, lange duurloop. Fietspaden waren goed schoon hier in de omgeving, en het stuk door het bos was ook goed te belopen. de sneeuw was wel aangereden, maar niet te vast/glad. 1 uur 42, hartslag 145 gemiddeld.

Waren de knieën dus weer oke Paul?

Gelukkig wel, een weekje rust doet wonderen. Zeker in deze fase van de voorbereiding blijf ik goed naar m'n lichaam luisteren, nu de zaak kapotlopen doet meer kwaad dan een week rustiger aan.

94 Laatst bewerkt door Akky (14-01-10 09:24:55)

Re: prestaties van de dag

Nu alweer een paar dagen ongeveer 2 uurtjes per dag schaatsen. Eerst helpen met de baan te schuiven en dan rondjes rijden (ongeveer 300m). Het is een geschoven baan op natuurijs....... De ijskwaliteit is best aardig. Volgens enkelen beter dan op de natuurijsbanen in de buurt......

Vanmiddga neem ik vrij en dan ga ik de hele middag schaatsen. Werken aan de techniek.... Ontspannen blijven glijden enzo.... Pfff, schaatsen is toch best lastig. Volgend seizoen (vanaf oktober) ga ik denk ik schaatslessen nemen........

Nog meer mensen aan het schaatsen?

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

95

Re: prestaties van de dag

Tussen de middag zelf ff gezwommen (3km) met oa 300m rugcrawl(benen) met een bekertje op m'n voorhoofd smile

96

Re: prestaties van de dag

le Coq schreef:

Tussen de middag zelf ff gezwommen (3km) met oa 300m rugcrawl(benen) met een bekertje op m'n voorhoofd smile

ik zet een bekertje toch liever aan mijn mond

97

Re: prestaties van de dag

Misschien dat je mede daarom nooit die limiet van het PTT gaat halen wink (maw volgens mij zie je het doel niet helemaal)

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

98

Re: prestaties van de dag

Akky schreef:

Nu alweer een paar dagen ongeveer 2 uurtjes per dag schaatsen. Eerst helpen met de baan te schuiven en dan rondjes rijden (ongeveer 300m). Het is een geschoven baan op natuurijs....... De ijskwaliteit is best aardig. Volgens enkelen beter dan op de natuurijsbanen in de buurt......

Vanmiddga neem ik vrij en dan ga ik de hele middag schaatsen. Werken aan de techniek.... Ontspannen blijven glijden enzo.... Pfff, schaatsen is toch best lastig. Volgend seizoen (vanaf oktober) ga ik denk ik schaatslessen nemen........

Nog meer mensen aan het schaatsen?

@Akky
Vorig weekend voor het eerst sinds een jaar of 10 weer geschaatst. Was vreemd, maar na een paar honderd meter schaatsen de slag wel weer te pakken. Denk dat ik volgend seizoen ook maar weer eens vaker ga schaatsen. Wie weet zit er dan nog een wintertriathlon in ...

JAB

99 Laatst bewerkt door Leendert (15-01-10 22:55:11)

Re: prestaties van de dag

Zojuist lekgereden op de Tacx, enorme klapband. M'n vriendin zat bijna tegen het plafond. Had er maar 7 bar ingedaan ipv 8. Nog andere aandachtspunten bekend over banden op de tacx?

100

Re: prestaties van de dag

Daar heb je speciale banden voor, die worden niet zo heet. Dus ook minder kans op hoofdpijn voor je vriendin tongue