1 Laatst bewerkt door Leendert (16-09-09 21:26:08)

Onderwerp: Voorstellen Leendert

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje (meelezend) lid van het forum, maar heb me nog niet voorgesteld, waarvoor excuses.

Ik ben Leendert, 36 jaar, woon samen met Jolanda en we hebben samen 2 kinderen. Sinds eind maart van dit jaar ben ik bezig met triatlon, doordat de plaatselijke triatlonvereniging, Idejo/TVK, een beginnerscursus van 3 maanden organiseerde. Al vrij snel was ik verkocht en ben na anderhalve maand lid geworden.

Inmiddels heb ik 2 keer een achtste gedaan (allebei in de regen), en afgelopen zaterdag mijn eerste kwart (na 20 km lek gereden, geen reserveband of plakspullen bij, maar toch gefinished). Ondanks deze minder prettige ervaringen vind ik het nog steeds heel leuk, en zal ik voortaan altijd een reserveband bij me hebben wink!

Volgend seizoen wil ik wat meer wedstrijden gaan doen, en dan vooral wat meer kwartjes. Ik ben een typische recreant, die met kleine stapjes steeds verder wel.

Groeten

Leendert

NB: door een opmerking van Jacob bij het item over de longtrainer heb ik me gerealiseerd dat ik me nog nooit netjes heb voorgestel, dus Jacob: bedankt voor de reminder

2

Re: Voorstellen Leendert

Welkom op het forum Leendert

3

Re: Voorstellen Leendert

Welkom.

En cheers! wink

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website