1

Onderwerp: nieuw lid: Patrick

Goedenavond,

Nouja ook ik zal me dan maar eventjes voorstelen:
Naam: Patrick
Woonplaats: Zonnemaire
Leeftijd: 21
Beroep: Defensie

Na veel hardlope bij defensie en dat saai te vinden, naar andere sport aan zoeken geraakt. De tri/du athlon lijkt me een sport voor mij. Het duursporten trekt me heel erg. 5 Weken geleden gestopt met roken en vorige week m'n eerste loopwedstrijd gehad. Zondag doe ik mee aan de sprint in Tilburg.

Aankomende tijd nog wat hardloopwedstrijdjes en dan aankomend seizoen beginnen met een 1/8 triathlon en dan zien wel wel verder. Uiteindelijke doelstelling OD afstand.

Groeten,

Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

2

Re: nieuw lid: Patrick

Welkom Patrick

Succes met de trainingen en het beveiligen van ons land :-)
Maar waar ligt Zonnemaire in hemelsnaam ?

A+
Arthur

3

Re: nieuw lid: Patrick

Hoi Patrick,

Ook namens mij succes! Heet je toevallig "Van Nieuwenh.." met je achternaam? Geniet van de rust in het serene Zonnemaire op Schouwen;) Succes morgen!

Groeten,

Martijn

4

Re: nieuw lid: Patrick

Goedenmiddag,

Ja m'n achternaam klopt, hoe weet jij dat dan weer ?

Zonnemaire ligt op het 'mooie' eiland schouwen-duiveland in Zeeland. Dan moet je het zoeken in de driehoek: Renesse, Zierikzee en Brouwershaven.

Gegroet,

Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

5

Re: nieuw lid: Patrick

Oh dus jij baalt ook al dat Kruiningen geschrapt is :-(((((

6

Re: nieuw lid: Patrick

Hoi Patrick,

Volgens mij heb ik naam recentelijk in een uitslagenlijst gezien en er zijn ook redelijk wat Zeeuwen die zo heetten he. Als je dan Patrick van N. als nickname hebt, is de link al snel gelegd:)

Ik vind het ook jammer dat Kruiningen (waarschijnlijk) verdwijnt, maar misschien zijn er nog mensen die in de organisatie stappe. Kleine kans alleen...

7

Re: nieuw lid: Patrick

Hey,

Ja kan kloppen, ik heb met de 6.5 km meegedaan in westenschouwen ter voorbereiding op morgen.

Ja het is inderdaad jammer dat kruiningen er mee stopt. Mischien dat het toch nog een vervolg krijgt hoorde ik gisteren.

Mvg,
Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88