1

Onderwerp: SKITS Monstertijdrit 2010

Wederom organiseert SKITS dit jaar een uniek evenement in de Flevopolder. Een evenement waarin het uiterste van de deelnemers wordt verwacht wanneer zij in een individuele tijdrit over 122,4 km tegen zichzelf, tegen anderen en de wind strijden.

http://www.corniel.nl/zzz/fora/fiets_nl/2010-09-26_mtr_poster.jpg

Aanmelden
Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar mtr@tijdrijden.nl. Vermeld hierin:
- naam
- geslacht
- geboortedatum
- nationaliteit
- telefoonnummer
- verwachte eindtijd/gemiddelde snelheid

Extra informatie
Voor uitgebreide informatie zie de website van de Monstertijdrit: www.monstertijdrit.nl.



Ben gevraagd door iemand van de organisatie (via fietsforum) om het ook even op het triathlonforum te posten. Heb zelf nog niet eerder aan mee gedaan, maar waarschijnlijk ga ik dit jaar wel mee doen.
Het parcours is uitermate geschikt, heb dit voorjaar er een tijdrit (van slechts 1 ronde van 40+ km) gereden.

2

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Kleine update;

Er zijn inmiddels 27 aanmeldingen ontvangen. Hopelijk verbreken we het deelnemersrecord (43 in 2009) snel!

Zijn er nog mensen die van zijn om mee te doen? Zag bij de inschrijflijst ook Stefan Werner dus is er sowieso al een iemand die hard zal rijden.




ps. zijn er nog mensen die van plan zijn om mee te doen uit omg. Tilburg? Ik ben namelijk nog opzoek naar transport voor mijn fiets en mij in een auto...

3 Laatst bewerkt door mister_arby (16-09-10 12:16:35)

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Update:

Heb mezelf ingeschreven en weet dat ook MartijnT mee zal doen. Er zijn momenteel nog 2 vrije plaatsen, maar ik ga er vanuit dat deze ook snel opgevuld zijn. Er wordt wel nog een wachtlijst gehanteerd, maar eigenlijk ben je gewoon nu al te laat.


Nu alleen nog even trainen. Heb nog nooit meer dan 40km wedstrijd gedaan op m'n tijdritfiets en ook tijdens training nog nooit meer dan 100 gedaan op tijdrijdritfiets.. Naja we zien wel. Heb er zin in!

Wens de deelnemers alvast veel succes!


*update*

Briefing is verzonden naar alle deelnemers. Mochten mensen ze niet hebben ontvangen neem dan even contact op met de organisatie.

4

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Nog behoefte aan een fotograaf?

5

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

En hoe was het?!

6

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Ja zwaar, maar wel erg leuk!

Had 122.4 km in 3.20u oftewel 36.6 km/h avg. Eerste en tweede ronde verliepen prima, maar laatste ronde ging ik kapot. Kon ik nauwelijks meer goed blijven liggen. Denk dat het wel goede voorbereiding kan zijn voor hele triathlon, alleen stel ik mijn hele nog wel even tijdje uit.. big_smile

7

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Foto's staan online op www.wagenmakers.nl.

8 Laatst bewerkt door Jip (27-09-10 10:55:33)

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Wow wat goed mister_arby! Welke ben jij op de foto's? Ik zou dat nooit kunnen....

Ook weer mooie foto's Bauke! Superfijn dat mensen dat doen :-)

9

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Mooie foto's Bauke! Opvallend hoeveel er met een parachute rijden smile

10

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

@Jip dankjewel!

Bauke heeft inderdaad mooie foto's gemaakt. Hier zie je mij in actie

http://www.wagenmakers.nl/foto/album/2010monstertijdrit/mtr2/images/ATSB00065.jpg

11

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

Graag gedaan!

Mooie fiets ook! Ik zie er niet zo snel uit hoor...
Heb jij geen last van je nek?

12

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

waar heb je die wielen vandaan ?

13

Re: SKITS Monstertijdrit 2010

wieger schreef:

waar heb je die wielen vandaan ?

http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WPP … 1-wheelset

Wielen voor erg weinig geld: kleine 500 euro.