26

Re: Ironman Hawaii 2010

Op youtube is ook een erg vet verslag van de wedstrijd van vorig jaar te vinden, in 7 delen van elk bijna 10 minuten. Erg gaaf om te kijken, nog eens nagenieten wat je vorig jaar op de livestream hebt gevolgd.

Ben alleen de precieze naam van de filmpjes even kwijt...

27

Re: Ironman Hawaii 2010

le Coq schreef:

@DS: interviews met MR gelezen, hij wil nog een jaar ongeslagen blijven op 70.3 en dan zijn debuut maken in Kona (met winst).

Kwam het gister idd ook tegen, wel jammer! Hij zou er zeker bij zitten namelijk!

Mijn eigen voorspelling:
Doel 1: finish onder 10 uur, net als het doel van vorig jaar wink

Swim: < 1u
Pang! Koers!

Bike: 5u 10-20
Hangt natuurlijk allemaal van de wind af, als het langzamer moet, dan moet het maar langzamer.

Run: 3u 20-30
Het heet een marathon omdat het de bedoeling is dat er hardgelopen wordt, en ik wil geen risico lopen op herhaling van vorig jaar dus ga voorzichtig weg. Jezelf kapot lopen kan je ook in de laatste 10k nog doen, da's beter dan in de eerste...

Klinkt allemaal heel mooi en wijs, maar het uitvoeren is een kunst die hier op Hawaii hele andere kwaliteiten met zich mee brengt. Al met al is het natuurlijk een grove voorspelling zonder al te gek rappe tijden. Door de nieuwe speedsuit regeling kan ik geen speedsuit dragen en ga ik zwemmen in een oldschool ballenknijper. Gevolg is wel dat ik me in elke wisselzone sta om te kleden.

En Irene, wat is jouw strijdplan?

28

Re: Ironman Hawaii 2010

Kaatje schreef:

Op youtube is ook een erg vet verslag van de wedstrijd van vorig jaar te vinden, in 7 delen van elk bijna 10 minuten. Erg gaaf om te kijken, nog eens nagenieten wat je vorig jaar op de livestream hebt gevolgd.

Ben alleen de precieze naam van de filmpjes even kwijt...

bedoel je deze?
http://www.youtube.com/watch?v=5aJgrjnq … re=related

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

29

Re: Ironman Hawaii 2010

Yup, dat is deel 1. Aan de rechterkant staat dan telkens in tweede positie het vervolg, tm 8 of zo...

30

Re: Ironman Hawaii 2010

Lol hebben!

sneller dan vorige keer zijn, dat was net boven de 10 uur. 10:10-10:12 ofzo. Maar het hangt er helemaal vanaf wat het eiland wil, respect hebben en je best doen.

The way of the warrior, nou strijden dan maar!

Have fun out there!

31

Re: Ironman Hawaii 2010

Haha, ik heb in iedergeval goede goesting!

Ke Alahele O Ke Koa!

32

Re: Ironman Hawaii 2010

Ben benieuwd in hoeverre de voorspellingen uit gaan komen!!

Hoe dan ook: succes allemaal!!!!

http://www.duursportverenigingttl.nl/e107_files/public/1286579685_15_FT2835_landenparade.jpg

33

Re: Ironman Hawaii 2010

Goede foto! Carbo cake is gebakken, ga nu nog ff 15 min chillen in het zwembad, en daarna goed slapen! Owja, heb ook mijn pre race thoughts gepost op mn website!

34

Re: Ironman Hawaii 2010

Heel veel succes allemaal!
Carla

35

Re: Ironman Hawaii 2010

Hup holland Hup!!! Cheers voor alle Dutchies die de klus even gaan klaren straks!!!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1