1 Laatst bewerkt door erik.bloklander1 (27-11-10 20:01:18)

Onderwerp: Triathleten 50+

Ik voorspel dat een aantal triathleten in de categorie 50-55 het in 2011 heel moeilijk gaan krijgen.

Heren,... heren.... easy does it :-). Onderop mijn reactie......

2

Re: Triathleten 50+

erik.bloklander1 schreef:

Ik voorspel dat een aantal triathleten in de categorie 50-55 het in 2011 heel moeilijk gaan krijgen.

Want?

3

Re: Triathleten 50+

Rogier schreef:
erik.bloklander1 schreef:

Ik voorspel dat een aantal triathleten in de categorie 50-55 het in 2011 heel moeilijk gaan krijgen.

Want?

erik.bloklander is net 50 geworden?

4

Re: Triathleten 50+

erik.bloklander1 schreef:

Ik voorspel dat een aantal triathleten in de categorie 50-55 het in 2011 heel moeilijk gaan krijgen.

Over 24 jaar misschien, maar niet eerder.

5

Re: Triathleten 50+

Ik voorspel dat Erik Bloklander het zometeen uit gaat leggen? wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

6

Re: Triathleten 50+

Wilde gok, ik zal er waarschijnlijk naasr zitten. Misschien doet een goed voorbeeld goed volgen en gaat zijn vader nu ook triathlons doen?

7

Re: Triathleten 50+

toch fijn dat je zo een stelling "dropt" om je dan vervolgens te hullen in stilzwijgen

8

Re: Triathleten 50+

Ik voorspel dat een aantal triathleten in de categorie 50-55 het in 2011 heel moeilijk gaan krijgen.

Kom maar op met die uitspraken weet ik wel raad  .
Eerst bewijzen !
IM onder de 10.00u (ik wel ook 50 +]

Rapido .

triathlon is 3 x beter

9 Laatst bewerkt door erik.bloklander1 (27-11-10 19:58:05)

Re: Triathleten 50+

Want? Nou niet zo zeer want, er staat alleen "voorspel je prestatie" En mijn voorspelling is dat een aantal 50+ ers, last van mij gaan krijgen omdat ik volgend jaar in de 50+ kom. En of dat nu degene is die 45e was of 10e tsja, dat zullen we zien. Ik doe alleen mijn uiterste best om zo hoog mogelijk te komen. Hoger dan dit jaar althans.

Is zo het stilzwijgen iets verbroken? Heerlijk toch die triathlon. Ehhhhh, OD afstand dan. De hele is me te lang ondanks dat ik m drie keer met pijn en moeite heb gehaald. K ben niet zo iemand voor de lange afstand. Meer dus voor OD.

gr. Erik