1 Laatst bewerkt door Duursporter (11-01-07 10:33:41)

Onderwerp: Storm loop!!

Vanmorgen vroeg wilde ik een rustig duurloopje doen. Normaal loop ik ongeveer 5 minuten pkm tijdens zo´n loopje maar ik kan jullie vertellen dat de eerste kilometer met windkracht 9 in de rug in 3.55 ging! De volgende km ging in 3.50. Hierna heb ik  gas teruggenomen en dat was maar goed ook want wind tegen kon ik niet sneller dan een prachtige 6.10 pkm en dan had ik nog al mijn energie voor nodig ook smile. Omstandigheden waren niet ideaal om de hartslag op één niveau te houden........maar leuk was het wel!!

2

Re: Storm loop!!

Had geen moeite met de hartslag gistermiddag smile was wel even wennen dat lopen met die wind (had dinsdag een lange duurloop gedaan, maar toen was het windstil vergeleken met nu)
Na afloop geen droge draad meer aan mijn lijf tongue oa 1 wolkbreuk gehad onder weg en liep dus te soppen in mijn schoenen smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: Storm loop!!

Volgens mij was het vandaag weer lente, dus maar lekker van genoten met een rustige duurloop van 70 minuten, heerlijk in het namiddag zonnetje smile

4

Re: Storm loop!!

vandaag was idd net lente!! ook heerlijk 90 minuten gelopen!

5

Re: Storm loop!!

net terug van een 92km fietsen, lekker zonnetje maar wel koud vergeleken met voorgaande dagen smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

6

Re: Storm loop!!

Iets minder lente vandaag, maar naast een werken (voor mij fietsen big_smile ) lekker een uurtje gezwommen op techniek. Ondanks dat ik er na 4 week tegen opzag weer het water in te gaan ging het heerlijk, soms is rust zo gek nog niet...

7

Re: Storm loop!!

vandaag de training (80k fietsen D1) maar ingekort naar een kleine 50k smile waaide nl zowat het kanaal in; en toen er ook nog de nodige koude regen naar beneden kwam vond ik het een goed plan om een 180graden bocht te nemen en huiswaarts te keren smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800