1

Onderwerp: nieuwe orca apex2 !!!

Wat een lekker wetsuit.. ziet er erg goed uit !!
Ik ben wel reuze benieuwd naar hoe die zou zwemmen smile
Maar ik hoef geen nieuw wetsuit sad
https://www.orca.com/secure.html

2

Re: nieuwe orca apex2 !!!

hmm niet gek smile en die nieuwe 3.8 lijkt me ook wel aardig: )

en nee, heb ook geen nieuwe nodige, heb een Orca P-Flex, moet wel gerapeerd worden (een keer vergeten nagels te knippen...)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: nieuwe orca apex2 !!!

Ik heb nu een aquaman impact en ik ben er snel genoeg in. Ik zou bijna willen dat ik m per ongeluk kwijtraak..

4

Re: nieuwe orca apex2 !!!

dan heb wel een heel oud wetsuit, een tinley uit 1992.

5

Re: nieuwe orca apex2 !!!

Weet er iemand waar in Nederland je de nieuwe Apex 2 kunt kopen?

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME

6

Re: nieuwe orca apex2 !!!

Hi Gerbert,

Zoals je waarschijnlijk weet is het belangrijkste voor een nieuwe wetsuit de pasvorm! Als ik jou was zou ik alleen iets kopen als ik het mag proberen. Nu heb ik zelf een Ironman Elite FS pak, maar dat levert heel snel verzuurde schouders op (na 50 meter al) Let daarom naast de maatvoering op de flexibiliteit van het neopreen. De Orca suits schijnen meer rek te hebben! Trouwens binnenkort organiseert Tri-Run (Hilversum) een wetsuittestdag, dan kun je het zelf proberen. (wel van tevoren inschrijven via www.tri-run.com) Ik ga er zelf ook heen;-)

7

Re: nieuwe orca apex2 !!!

hey,

Ik heb me inderdaad ook ingeschreven voor de test dag. Gewoon om eens het verschil tussen verschillende wetsuits te voelen. Ik zelf zwem al 5 jaar met verschillende ocra wetsuits en die bevielen mij wel, maar toch lijkt het me wel interessant om de andere merken eens te proberen.

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME