1

Onderwerp: Benieuwd naar de reactie,s

Goededag allemaal,

Mijn naam is Paul ben 35 jaar oud en afkomstig uit het midden van het land.
Na een langdurig ziektebed en weer helemaal tezijn opgeknapt mag ik sinds
drie maanden  eindelijk weer sporten.Sinds drie maanden ben ik behoorlijk aktief
in het hardlopen en mijn conditie begint langzaam weer een beetje aan tetrekken.
(loop nu ongeveer 15km achter elkaar).Deze week heb ik een mountainbike gekocht
en hoop hier de nodige uurtjes op door tebrengen.Waar ik eigenlijk achter wil komen
hoe ik het beste kan gaan trainen(vooral het fietsen en zwemmen).Mijn doel is dat ik
jaar nog wil gaan meedoen aan een 1/8 triathlon of duahlon.(is dit tehoog gegrepen denken jullie?).
Maar 1 ding weet ik wel zeker dat ik na een hele rot periode me helemaal lekker ga storten  op het
sporten.Als jullie adviesen of opmerkingen hebben hoor ik het graag.
Mvg Paul

2

Re: Benieuwd naar de reactie,s

Aangezien ja al 3 maanden loopt en toch een goede basis hebt in het lopen moet het zeker kunnen om tegen de zomerperiode een achtste te kunnen volbrengen.

Het beste is om je aan te sluiten bij een triatlon club in de buurt. Daar leer je veel van en word je beter begeleid! Bij het zwemmen moet eerst aandacht geschonken worden aan techniek en uithouding om dan later op snelhied te trainen.

Voor de rest rustig opbouwen (héél belangrijk) en zeker niet te hard van stapel gaan zoals ik nu al kan lezen aan je bericht!